ExcaliBuR Skrevet 23. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 Kan nok være et varmeproblem ja. hvor nærme er CPU kjøleribba baksiden av skjermskrotet? Sitter den veldig nærme med lederne vertikalt? Kan være at luftflyten under CPU'en er ekstremt dårlig... Lenke til kommentar
erible Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Varmen på rommet har hvert på ca. 25 grader max. Endret 24. mai 2005 av erible Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 varmen i rommet tilsvarer ikke nødvendigvis varmen i kabinettet rommet mitt er på rundt 23 grader, men systemtemperaturen i kavinettet ligger alt mellom 40 - 20 avhengig av load. Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Er du sikker på at skjermkortene dine faktisk har tatt kvelden? Kan være at psu'en rett og slett ikke klarte å levere nok strøm, og at maskinen bare slo seg av ? Om det er tilfellet kan det hende du har faktisk har hatt 3 fullt fungerende men for kraftige skjermort. Kjøp ny PSU Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Hm, han har jo kjørt VGA-silencer på de kortene. Blåser ikke den luften ut bak? Burde jo kjøle tilstrekkelig. Og kortene har vært fullstendig ødelagt, ellers hadde han vel fått dem i retur av Netshop. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 akkuart det samme har skjedd oss meg oxo , jeg har 2 x powercolor radeon 9800 pro her som ødelakt ;( Lenke til kommentar
erible Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 Hva skjermkort har du nå, Yonaz? Har du greid å fikse problemet? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 temp i dataen kan ALDRI bli lavere enn romtemp. om man da ikke har et rør som trekker luft inn. Ren logikk. Eller om du har et kjøleskap inni der da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå