Chaqwa Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 You are currently using 139 MB (6%) of your 2313 MB. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 You are currently using 58 MB (3%) of your 2315 MB. enda en prosent opp , siden klokken 6 i morges har jeg fått ca 230 mailer og det er enda 6 timer i gjenn på døgnet , så det har vert en aktiv dag , ser enda mere ekte spam , så mailen min begynner vist og jobbe seg inn i diverse spam lister og da er det ikke lenge til alle hardcore spammerne begynner og da kommer det mye mail (håper eg da ) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) You are currently using 58 MB (3%) of your 2315 MB. enda en prosent opp , siden klokken 6 i morges har jeg fått ca 230 mailer og det er enda 6 timer i gjenn på døgnet , så det har vert en aktiv dag , ser enda mere ekte spam , så mailen min begynner vist og jobbe seg inn i diverse spam lister og da er det ikke lenge til alle hardcore spammerne begynner og da kommer det mye mail (håper eg da ) Yay! *melde på litt mer dritt* Sånn! Da får du nok enda mer dritt! Endret 20. juni 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) You are currently using 58 MB (3%) of your 2315 MB. enda en prosent opp , siden klokken 6 i morges har jeg fått ca 230 mailer og det er enda 6 timer i gjenn på døgnet , så det har vert en aktiv dag , ser enda mere ekte spam , så mailen min begynner vist og jobbe seg inn i diverse spam lister og da er det ikke lenge til alle hardcore spammerne begynner og da kommer det mye mail (håper eg da ) Yay! *melde på litt mer dritt* Sånn! Da får du nok enda mer dritt! takker sitter og frebrilsk prøver og henge med på alle mailene som ryr inn her nå , satt nemelig og signet meg opp på støff selv og , så plutselgi var det 40 nye mailer som trengte svar eller klikk på en link EDIT: det er utrolig hvordan et nyhets brev har kalrt og sende meg 60 mailer på egen hand for og få meg til og trykke på en link for og bekrefte mailen , det er jo samme linken i alle !!!!! di kom samtidig og google gjorde det til "1 mail " EDIT2: jeg forventer at gophercentral.com skal sende meg enorme mengder med mail , takk tomat-ulf har fått over 20 mailer av dem bare nå , 1 for hvert nyhetsbrev du signet meg opp på !! EDIT3: den gorpher graia her nå sent meg over 60 mailer , har nesten 1 side med bare mail fra dem , skal bli interessant og se hvor mye jeg får på en dag nå Endret 21. juni 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kom til å tenke på en ting. Hvilke idioter er det som virkelig skriver seg opp på slike sider? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) dobbelpost. Kan like så godt legge inn en rar smilie Endret 20. juni 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Kom til å tenke på en ting. Hvilke idioter er det som virkelig skriver seg opp på slike sider? gudene må vite EDIT: bilde av stor mengde mail fra samme avsender http://home.no/spam-mail/Bilde11.JPG kom og til og tenke på at jeg utlevere mye privat liv på disse bildene man kan lese my ut av hva jeg burker min tid forran datan ved og se hvilke andre tabber som er opp og hva jeg her google ( og så kan dere se min current linje forbruk og ) EDIT2: tengte jeg skulle skru opp opløsningen for og få screendump av et større område , men den gamle crappye ibm skjerme min vill ikke mere en 1280X1024 Endret 21. juni 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er det mye av e-posten som ikke blir tatt av spam-filteret ? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Er det mye av e-posten som ikke blir tatt av spam-filteret? vell nå definere jeg alt som havner der som ikke spam , så da blir det ikke fanget opp etterpå Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 har virklig fått mye greier i dag , takker Tomat-Ulf for exelent registrering har faktisk fått 8mb med mail i dag , antall ukjent men over 300 i vertfall er oppe i : You are currently using 66 MB (3%) of your 2318 MB Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 huff jeg drømte at denne tråden ble stengt i natt har btw fått 170 mailer siden klokken 3 i natt det er 4 mb med jall Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Kan hvem som helst bare sende deg masse dritt mail? Endret 22. juni 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du skal ikke sende han mail, men melde han på steder så han får spam! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Okey, hehe moro Takk for det Dr3as Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Kan hvem som helst bare sende deg masse dritt mail? vell hvist du føler for det så er det bare og sende i vei hadde jo en som mailbombet meg med over 500 mailer , men google kolapset alle like mailer til en , så det ble ikke så mange i inboxen . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 taja det virker som jeg får rundt 500 mailer i døgnet nå !! begynner og blir litt. You are currently using 79 MB (3%) of your 2327 MB. http://home.no/spam-mail/Bilde12.JPG som dere ser er det 483 nye mailer . Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) får vel hjelpe litt til jeg og da har noen flotte sider som jeg selv har blitt utsatt for En idiot som ikke likte meg la adressa mi ut over alt på nettet.. men gmailen min tar opp all spam og legger den i spam folderen EDIT1: btw, kom over denne siden: http://www.modernsurf.com/spam/ lol! EDIT2: Du må huske å replye på en mail fra http://www.niace.org.uk/information/Forms/ListSubscribe.asp Her fant jeg mye krøll. Melde deg på sikkert 10 reklamegrupper Endret 24. juni 2005 av TommeN761 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 får vel hjelpe litt til jeg og da har noen flotte sider som jeg selv har blitt utsatt for En idiot som ikke likte meg la adressa mi ut over alt på nettet.. men gmailen min tar opp all spam og legger den i spam folderen EDIT1: btw, kom over denne siden: http://www.modernsurf.com/spam/ lol! EDIT2: Du må huske å replye på en mail fra http://www.niace.org.uk/information/Forms/ListSubscribe.asp Her fant jeg mye krøll. Melde deg på sikkert 10 reklamegrupper da var di svar på , måtte jammen ta skrive ok i hver mail !! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 You are currently using 82 MB (4%) of your 2330 MB. Wee 4% forbruk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 You are currently using 82 MB (4%) of your 2330 MB. Wee 4% forbruk Det der er ikke såå mye. Jeg har "You are currently using 22 MB (1%) of your 2330 MB." Og jeg får nesten ikke noe spam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg