Mato Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Dette Blir andre gangen jeg "tester" hvor mye spam mail det er mulig og få. grunnen til en gjentagelse er at sist ble det benyttet en hotmail konto , som alle vet er det meget begrenset hvor mye mail det er plass til på 2mb!! vell nokk om det , nå er jeg tilbake utrustet med en mailkonto på 2216 MB , for di som lurer vilken så er det en @gmail.com jeg kommer til og komme med opdateringer på hvormye spam det kommer hver dag , osv osv . bilder blir det og skal bare signe meg en home.no konto ivertfall for og gjennomføre dette trenger jeg deres hjelp noen må (dere som surfer på suspekte sider ) spamme mailen i alle sammenhenger som er mulig Adressen er som så : [email protected] jeg har med vilige valgt en adresse som ikke er så vanlig pga forige gang var det personer som trakk fram at det potensielt ikke var min mail og at jeg bare var ute etter og "skade" andre personer , men dette er 100% min mail og dere kan med tryghet legge den i gjen på warez xxx og andre lugubre sider så da gjenstår det bare og spamme gutter og jenter Endret 22. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Alright! de kaller meg ikke mr.spam for ingen ting:) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 ser at jeg må bruke litt tid i dag på og "svare" på mailer , bare for og vise at mailen er active . Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du har valgt en dårlig adresse med tanke på spam, egentlig. Hvis du velger en kort adresse uten tall og snåle symboler vil du havne langt fremme i spamlistene, og dermed få mer spam. Dessuten vet jeg noen har filter mot å sende til adresser som har spam i seg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Sikkert noen som sender ut alfabetisk! Men hvorfor ikke lage et PHP-script på en eller annen side som sender ut mail til en hvis adresse 1000 ganger f.eks.? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Sikkert noen som sender ut alfabetisk! Men hvorfor ikke lage et PHP-script på en eller annen side som sender ut mail til en hvis adresse 1000 ganger f.eks.? mail bomber finnes bare bruk google Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hehe, se for seg: "jada, det er nakne damer som viser frem underlivet sitt, men jeg gjør det for å kartlegge spam i Norge" Jaja, et par nye spams får du nok snart.. men Gmail har et bra spamfilter da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Standard har Gmail et så som så spamfilter, nærmest ikke-eksisterende vil jeg tro. Du kan dog skreddersy det så mye at hvis du virkelig har brukt litt tid på det skal du ha flaks om du kan sende mail til deg selv Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 JEg har ikke gjort noe med mitt spamfilter på gmail, men jeg fpr sjelden spam. Og da er det kun i såfall sån som folk har sent til meg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) <php $ganger = 1000; $adresse = '[email protected]'; $avsender = '[email protected]'; $emne = 'Emne'; $innhold = 'Innhold goes here.'; $headers = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n"; $headers .= 'Content-type: text/html; charset=UTF-8' . "\r\n"; $headers .= 'From: ' . $avsender . "\r\n"; for($i = 0; $i < $ganger; $i++) { mail($adresse, $emne, $innhold, $headers); echo "$ganger<br />"; } ?> Trur den skal funke Sleng den ut på en server med PHP, og du er i gang. Kan nok ta litt tid. EDIT: Om noen mener det ikke var så smart å legge denne ut, send meg en PM eller be en moderator fjerne posten. EDIT2: Disclamer: Skal ikke under noen omstendigheter brukes til skikkelig spamming, ok? Endret 22. mai 2005 av PT Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Uansett er slike skumle hvis du bruerk telenor, linja ble stengt fordi pappa fikk et virus som sendte 100.000 og noe spam mails.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det blir jo litt feil å mailbombe, da. Trodde testen gikk ut på å få så mye søppelpost som mulig, alà "Enlarge your penis" osv. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja, poeng der sim. Hm, regge addressa på mase mulig tull nå! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja, å mailbombe seg selv blir for doping å regne, Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hva er dette for noe? Skjønte ikke no av første posten jeg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vil du ha spam, eller bare masse mail fra mailinglists og lignende? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Primert spam tror jeg. Sånn: Buy V|agra 4 free (tro de lurer spamfilteret mitt) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hehe.. gleder meg til å se resultatet av dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg