LuciFear Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg fikk i dag harddiskene fra komplett jeg bestilte for noen dager siden, men det fulgte ikke med noen kabler. Er dette vanlig? Tror jeg skal ha en ide-kabel liggenede, men strømkabel er det værre med. Pleier ikke det å følge med når en kjøper harddisk, eller må en bestille det utenom? Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Ingen som har en kommentar til det ovenfor? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 det bruker ikke å følge med kabler! de fleste butikker selger bulk harddisker, der er det ingenting med, så er det noen som har retailpakker, der er ide kabelen med, men strømkabelen skal du ha rimelig mange av i pcen din fra før, hvis du er fri så går det å få kjøpe forgreinere Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 19:02, LuciFear skrev:Jeg fikk i dag harddiskene fra komplett jeg bestilte for noen dager siden, men det fulgte ikke med noen kabler. Er dette vanlig? Tror jeg skal ha en ide-kabel liggenede, men strømkabel er det værre med. Pleier ikke det å følge med når en kjøper harddisk, eller må en bestille det utenom? det pleier ikke følge så du for nok bestille en IDE-kabel selv, anbefaler da en rounded :razz: Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 IDE kabler følger med hovedkort...strømkabler er festet til strømforsyningen ....du bør være meget fornøyd hvis det følger med skruer til HDD :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå