:utakt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tjäna, Jeg fikk tilsendt en ringelyd av en kamerat. Han bruker Nokia et-eller-annet, og jeg har Samsung SGH-X460. Problemet ble at da jeg skulle åpne mms'en han sendte så ble ringelyden lagret under "stemmer", og de går ikke an å sette som ringelyd. Noen som vet hvordan jeg går fram for å få lagret melodien et annet sted? Jeg har den opprinnelige mms'en ennå. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er sikkert en amr fil. Samsung kan desverre ikke bruke det til ringetoner, men Nokia derimot, kan. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Det er en amr-fil, ja. Så da gikk det toget? Søren, den som var så artig. Jaja.. Takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har irritert meg selv over dette, da jeg har Samsung D500 Jeg kan ivertfall legge dem over til dataen og gjøre dem om til mp3 Men x460 støtter ikke mp3, desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå