Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Trådstarter: (Nesten) Alt av AGP-skjermkort vil være en stor forbedring for deg.. Sjekk demokort hos komplett... F.eks. denne og denne er greie valg.. Bruktmarkedet er også ett sted man kan gjøre ett kupp på ett greit AGP-skjermkort.. Lenke til kommentar
quickbeck Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Vil helst ikke kjøpe demo deler. Har hørt at de mangler diverse kabler osv. Bør jeg oppgradere psu'en min også, ja? Lenke til kommentar
Jensi Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Den PSU'n yter mer en det står, en kammerat av meg har akurat den samme PC'n og har også oppgradert til 6600GT + en ekstra HD. Så den PSU'n holder. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva skal du med flere kabler en det du har i dag ? Jeg har skapet full av kabler som har fulgt med datakomponenter som jeg ikke har bruk for. Har selv dette demokortet fra Komplett. Det er det beste datakjøpet jeg har gjort. Angående PSU er det vel greit å handle en OK en nå, siden du senere allikevel skal ha en maskin med 24-pins tilkobling og min. behov på over 350W. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå