knut I_89 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Are og Odin er jo konge Hvorfor det? Er det en grunn for at du liker dem Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Begrunn svaret ditt mann! Hvor for er de konge? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Are og Odin = Meningsløst blabber. Kjedelig er ordet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Are og Odin er DRITT kule Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Are og Odin = Meningsløst blabber. Kjedelig er ordet. Jeg tror irriterende er et bedre ord Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Are og Odin er jo konge Hvorfor det? Er det en grunn for at du liker dem Are og Odin er jo råkule!...Hvorfor? Fordi de har god humor, samt at de tuller hele tiden uten å bry seg om hva folk sier om dem.. Er ikke så opptatt av at alt skal være perfekt liksom.. Også tror jeg kanskje at de som er trøndere synes Are og Odin er mer morsomme enn de som ikke er trøndere, men det kan jo hende at jeg tar feil...Jeg synes det er veldig morsomt å høre på hvertfall. Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Are og Odin er jo konge Hvorfor det? Er det en grunn for at du liker dem Are og Odin er jo råkule!...Hvorfor? Fordi de har god humor, samt at de tuller hele tiden uten å bry seg om hva folk sier om dem.. Er ikke så opptatt av at alt skal være perfekt liksom.. Også tror jeg kanskje at de som er trøndere synes Are og Odin er mer morsomme enn de som ikke er trøndere, men det kan jo hende at jeg tar feil...Jeg synes det er veldig morsomt å høre på hvertfall. Kan stemme det med trøndere Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 jeg tror ikke det med trøndere stemmer.. Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 jeg tror ikke det med trøndere stemmer.. Hvorfor ikke Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har aldrig likt dem. for masete Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hører ekstremt sjeldent på radio, av og til om jeg kjører langtur med bilen og går lei cd'ene jeg har i bilen. Er greit i små doser, men blir fort ekstremt masete. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg skal gi dere et eneste hint. Vi har en musikk-kategori her på forumet. Let, og du vil bli vis. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Las Ketchup og O-zone er mindre irriterende enn Are og Odin. o-zone er død..kan jo ikke sammenligne las ketchup med are og odin...are og odin er humor, mens las ketchup er dårlig, spansk pop... om man skal like are og odin, så må man også forstå humorn deres... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Syns de er ganske så talentløse. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Are og Odin = kongebra trønderhumor! Men det blir for mye mas med dem.. Veldig slitsomme Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 are og odin er det mest masete og jævligste jeg har hørt. la dem brenne. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 De er jo morsomme! Mye bedre enn kjedelige, trøtte radioverter! Blir artigere og høre på! De holder meg ihvertfall våken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå