knut I_89 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er det flere enn meg som synest at Are og Odin er slitsomme Det var ok i begynnelsen men nå har dei jo masa i mange år Er det bare meg som blir sliten av og høre på dei Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nå er de jo ikke så framme lenger.. Men snart er det sommer, så bare klapp klapp...... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 syns de er kule jeg, stund siden jeg har hørt på de nå.. men, øhhm...har et spørsmål: hvorfor hører du på det hvis du synes det er slitsomt? Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 syns de er kule jeg, stund siden jeg har hørt på de nå.. men, øhhm...har et spørsmål: hvorfor hører du på det hvis du synes det er slitsomt? Har en radio som står på 24 timer i døgnet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er det bare meg som blir sliten av og høre på dei Nei, men du er den eneste som hører på de selv om du synes de er slitsomme. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 syns de er kule jeg, stund siden jeg har hørt på de nå.. men, øhhm...har et spørsmål: hvorfor hører du på det hvis du synes det er slitsomt? Har en radio som står på 24 timer i døgnet Det er inn å skru ned lyden hvis det er noe dritt på radioen i år, vet du? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 syns de er kule jeg, stund siden jeg har hørt på de nå.. men, øhhm...har et spørsmål: hvorfor hører du på det hvis du synes det er slitsomt? Har en radio som står på 24 timer i døgnet Det er inn å skru ned lyden hvis det er noe dritt på radioen i år, vet du? Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 syns de er kule jeg, stund siden jeg har hørt på de nå.. men, øhhm...har et spørsmål: hvorfor hører du på det hvis du synes det er slitsomt? Har en radio som står på 24 timer i døgnet Det er inn å skru ned lyden hvis det er noe dritt på radioen i år, vet du? Jo men radioen er montert i en garage( er ikke sikket på hvordan det skrivest) langt oppe på veggen Så det er ikke bare og skru ned lyden Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jo men radioen er montert i en garage( er ikke sikket på hvordan det skrivest) langt oppe på veggen Så det er ikke bare og skru ned lyden Du er jammen heldig Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Jo men radioen er montert i en garage( er ikke sikket på hvordan det skrivest) langt oppe på veggen Så det er ikke bare og skru ned lyden Du er jammen heldig ja, kjempe heldig Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jo men radioen er montert i en garage( er ikke sikket på hvordan det skrivest) langt oppe på veggen Så det er ikke bare og skru ned lyden Du er jammen heldig du kan jo eventuelt putte sånne sov i ro i øra da.. Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Jo men radioen er montert i en garage( er ikke sikket på hvordan det skrivest) langt oppe på veggen Så det er ikke bare og skru ned lyden Du er jammen heldig du kan jo eventuelt putte sånne sov i ro i øra da.. Kan jo det da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jo men radioen er montert i en garage( er ikke sikket på hvordan det skrivest) langt oppe på veggen Så det er ikke bare og skru ned lyden Du er jammen heldig ja, kjempe heldig Foresten... Hvis du jobber i en garage kan har du vel et eller annet verktøy som du kan kaste opp der? Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Nå er de jo ikke så framme lenger.. Men snart er det sommer, så bare klapp klapp...... Dei er nå masse på radionen etter mitt syn mandag-fredag mellom 13.05-14.00 Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Jo men radioen er montert i en garage( er ikke sikket på hvordan det skrivest) langt oppe på veggen Så det er ikke bare og skru ned lyden Du er jammen heldig ja, kjempe heldig Foresten... Hvis du jobber i en garage kan har du vel et eller annet verktøy som du kan kaste opp der? Har kasta sten men den ble ødelagt så jeg måtte fikse den ( så det skal jeg ikke gjøre igjenn ) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 eller du kan lage en fjernkontroll da.. Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 eller du kan lage en fjernkontroll da.. Hva skal jeg lage det av da Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 eller du kan lage en fjernkontroll da.. Hva skal jeg lage det av da se og lær av macgyver Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 eller du kan lage en fjernkontroll da.. Hva skal jeg lage det av da se og lær av macgyver Får sette meg ned med macgyver på mandag på Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 eller du kan lage en fjernkontroll da.. Hva skal jeg lage det av da Ta motoren sammen med kretskortet (anntenne ol) ut av en gammel radistyrt bil, om det er et hjul frempå denne (som på en steroforsterker) er det ikke verre en og koble motoren direkte på "pinnen" som stikker ut der. Tips: bruk en strømforsyning istedefor batteri. Da slipper du og bytte batterier Ja jeg ser på MacGyver hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå