Das Bimmer Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvilke skruer og kabler trenger man? Litt kjipt om man ikke har alt man trenger når man først har satt i gang med byggninga. Har ikke lyst til å vente til neste dag, for å matte dra på "Kontorforumet nedpå hjørnet" for å få tak i sånnt. Hvor får jeg tak i skikkelig verktøysett? "Nerdesett"? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 hvis du stikker innom http://www.komplett.no så drar du til tilbehør sia dems så finner du nok dette "nerde sette "ditt til en grei pris. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Alle skruer og kabler følger som regel med kabinett eller hovedkort. Hvis du ikke skal ha runde IDE kabler eller splittere til Molex pluggene for å få nok til alle dine "dingser" da :smile: Det skal nok gå greit ser du Lenke til kommentar
sete Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 jeg bygde maskin i forrige uke, du får med alt av skruer og kabler :smile: som regel, bare spør dem du skal kjøpe utstyret fra Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 18:41, Das Bimmer skrev:Hvilke skruer og kabler trenger man?Hvor får jeg tak i skikkelig verktøysett? "Nerdesett"? Som regel kommer det en ata66-kabel med hovedkortet. Skal du bare ha en harddisk trenger du bare ata33 eller 40-pins kabel til cd-rom(ene). Strømkabel følger vanligvis med kabinettet hvis du kjøper kabinett med psu. Av verktøy trenger du kun et philips-skrujern av middels størrelse. Det får du kjøpt over alt hvis du ikke har det fra før. Du kan også vurdere jordingsarmbånd, men det er ikke nødvendig hvis du tar enkle forhåndsregler. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå