Gå til innhold

To nye sesonger av 24! (No spoilers folkens!)

Anbefalte innlegg

Heisann!

VG sier her at det vil komme to nye sesonger av 24! Yohoo! :w00t:

Mulig dette har blitt diskutert i denne tråden, men der har jeg ikke turt se enda på grunn av frykt for spoilers :p Håper de klarer å holde serien like spennende gjennom så mange sesonger. Vil heller de skal stanse mens de er på topp enn å lage ørten dårlige sesonger bare for å tjene penger. Jeg har ikke lyst å bli svikta aven av mine største kjærligheter :love:

Ps. De som ikke liker serien trenger ikke si det her. La oss nå få beholde de få gledene vi har :p

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får vere den første som er negativ til dette eg da.

eg har følgt 24 frå sesong 1, og har vert hekta sidan episode 1. Men no syns eg at det har begynnt å tape seg. sesong 4 har ikkje imponert meg så langt (følger det på tv2). eg har ikkje blitt overraska ein einaste gong. det er alt for lett å forutsjå kva som kjem til å skje.

personleg så syns eg at dei burde ha gitt seg etter sesong 2 eller 3. no frykter eg at dei kjem til å øydelegge denne fine serien.

Lenke til kommentar

eg har følgt 24 frå sesong 1, og har vert hekta sidan episode 1. Men no syns eg at det har begynnt å tape seg. sesong 4 har ikkje imponert meg så langt (følger det på tv2). eg har ikkje blitt overraska ein einaste gong. det er alt for lett å forutsjå kva som kjem til å skje.

personleg så syns eg at dei burde ha gitt seg etter sesong 2 eller 3. no frykter eg at dei kjem til å øydelegge denne fine serien.

Syns sesong 4 har vaert ganske bra jeg, men saa har jo ikke du sett saa mye enda.

Haaper sesong 5 og 6 blir like bra som de forrige. Kan ikke bli saa veldig daarlig uansett naar Jack er med.

*Sorry, tastaturet har plutselig blitt engelsk.

Lenke til kommentar

Nei, det var ganske sykt å se på! Særlig når man tidligere (i sesong 2 om jeg ikke husker feil) fikk familien til denne terroristen henrettet på juks. Før vi visste det var juks så var det rimelig sykt. Venta noe lignende i situasjonen du der beskriver, men det skjedde ikke :ohmy: Da ble det virkelig ganske sykt :p

Vil si at sesong 4 har vært veldig bra så langt. Ja, det er 24 og ting vil fortsatt være ganske likt tidligere, og visse teite/urealistiske ting vil alltid finnes (f.eks tidsperspektivet. I tillegg, hvor mange ganger kan noen bli kidnappet (ref. sesong 1!)). Synes likevel at spenningen er på topp så og si i hver episode. Dette er sjelden en ser i TV-serier :)

PS. Den som kommer med spoilere i denne tråden skal jeg seriøst få banna for life :p !!!

Lenke til kommentar

du burde følge med videre også! blir bare bedre og bedre :w00t:

for min og amerika sin del er sesong 4 slutt på mandag/tirsdag :(:cry:

edit: visste egentlig om dette fra før jeg da.. www.24fans.com

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
du burde følge med videre også! blir bare bedre og bedre :w00t:

for min og amerika sin del er sesong 4 slutt på mandag/tirsdag :(:cry:

har tenkt å sjå heile sesongen. får håpe at du har rett, og at det blir meir spennende etter kvart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...