smetho Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Heisann! VG sier her at det vil komme to nye sesonger av 24! Yohoo! Mulig dette har blitt diskutert i denne tråden, men der har jeg ikke turt se enda på grunn av frykt for spoilers Håper de klarer å holde serien like spennende gjennom så mange sesonger. Vil heller de skal stanse mens de er på topp enn å lage ørten dårlige sesonger bare for å tjene penger. Jeg har ikke lyst å bli svikta aven av mine største kjærligheter Ps. De som ikke liker serien trenger ikke si det her. La oss nå få beholde de få gledene vi har Endret 22. mai 2005 av smetho Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Digg ! Serien er helt super bra Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Sesong 5 Jack dør ikke, takk for infoen! FLOTT AT DERE SA 2 SESONG, NÅ EVT JEG JO AT JACK IKKE DØR I SESONG5 PS:Selv om dte ville vært forferdelig! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Sesong 5 Jack dør ikke, takk for infoen! FLOTT AT DERE SA 2 SESONG, NÅ EVT JEG JO AT JACK IKKE DØR I SESONG5 PS:Selv om dte ville vært forferdelig! Hvorfor skulle han dø når det kommer 2 nye sesonger? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 24 må være noe av det beste som noensinne har gått på tv her til lands! Når jeg tenker etter så er faktisk 24 kulere enn Lost. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 24 må være noe av det beste som noensinne har gått på tv her til lands! Når jeg tenker etter så er faktisk 24 kulere enn Lost. Trenger ikke tenke etter for å finne ut det. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Nei, 24 banker Lost Liker begge, men kan kun praktisere en religion Uff, vet jeg er tragisk, hehe. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Deilig... 24 er så sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 24 er bare herlig, men jeg syntes de burde gi seg mens de er på topp... Max 1 sesong til syntes jeg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 får vere den første som er negativ til dette eg da. eg har følgt 24 frå sesong 1, og har vert hekta sidan episode 1. Men no syns eg at det har begynnt å tape seg. sesong 4 har ikkje imponert meg så langt (følger det på tv2). eg har ikkje blitt overraska ein einaste gong. det er alt for lett å forutsjå kva som kjem til å skje. personleg så syns eg at dei burde ha gitt seg etter sesong 2 eller 3. no frykter eg at dei kjem til å øydelegge denne fine serien. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 får vere den første som er negativ til dette eg da. eg har følgt 24 frå sesong 1, og har vert hekta sidan episode 1. Men no syns eg at det har begynnt å tape seg. sesong 4 har ikkje imponert meg så langt (følger det på tv2). eg har ikkje blitt overraska ein einaste gong. det er alt for lett å forutsjå kva som kjem til å skje. personleg så syns eg at dei burde ha gitt seg etter sesong 2 eller 3. no frykter eg at dei kjem til å øydelegge denne fine serien. Syns sesong 4 har vaert ganske bra jeg, men saa har jo ikke du sett saa mye enda. Haaper sesong 5 og 6 blir like bra som de forrige. Kan ikke bli saa veldig daarlig uansett naar Jack er med. *Sorry, tastaturet har plutselig blitt engelsk. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er veldig glad på Keifer Sutherland's vegne, han har virkelig slått igjennom som faren Donald! Lost & 24 kan ikke sammenlignes så det er irrelevant! Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Oioi, dette er søt musikk før ørene, eller øynene siden jeg leser, eller whatever. 24 hersker i alle fall. Utklasserer Lost LETT. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er det bare meg som synes episoden i (sesong 3?) der Jack blir nødt til å skyte en kollega er helt sinnsyk!? Ble helt paff av å se det, 24 er virkelig noe av det beste som er. Seriøst! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Nei, det var ganske sykt å se på! Særlig når man tidligere (i sesong 2 om jeg ikke husker feil) fikk familien til denne terroristen henrettet på juks. Før vi visste det var juks så var det rimelig sykt. Venta noe lignende i situasjonen du der beskriver, men det skjedde ikke Da ble det virkelig ganske sykt Vil si at sesong 4 har vært veldig bra så langt. Ja, det er 24 og ting vil fortsatt være ganske likt tidligere, og visse teite/urealistiske ting vil alltid finnes (f.eks tidsperspektivet. I tillegg, hvor mange ganger kan noen bli kidnappet (ref. sesong 1!)). Synes likevel at spenningen er på topp så og si i hver episode. Dette er sjelden en ser i TV-serier PS. Den som kommer med spoilere i denne tråden skal jeg seriøst få banna for life !!! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 seff kommer dem til å lage 24 sesonger siden serien heter 24, sånn bare for symbolikkens skyld tenker jeg etter sesong 12 overtar barnebarnet til jack bauer og tar de siste 12 sesongene på strak arm. Sann mine ord Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Flott! 24 er ein bra serie. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) får vere den første som er negativ til dette eg da. eg har følgt 24 frå sesong 1, og har vert hekta sidan episode 1. Men no syns eg at det har begynnt å tape seg. sesong 4 har ikkje imponert meg så langt (følger det på tv2). eg har ikkje blitt overraska ein einaste gong. det er alt for lett å forutsjå kva som kjem til å skje. personleg så syns eg at dei burde ha gitt seg etter sesong 2 eller 3. no frykter eg at dei kjem til å øydelegge denne fine serien. du burde følge med videre også! blir bare bedre og bedre for min og amerika sin del er sesong 4 slutt på mandag/tirsdag edit: visste egentlig om dette fra før jeg da.. www.24fans.com Endret 22. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 du burde følge med videre også! blir bare bedre og bedre for min og amerika sin del er sesong 4 slutt på mandag/tirsdag har tenkt å sjå heile sesongen. får håpe at du har rett, og at det blir meir spennende etter kvart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå