wiEnie Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jeg vet ikke helt om dette kortet er slik at jeg kan se ting som skjer på pc'en på tv eller omvendt:S Men hvordan funker det? Hvis jeg kan se hva som skjer på pc'en på tv'en...Hvilken kanal:P? Jeg er ganske blank på dette området:P Jeg er takknemelig for vært svar. Mvh WienerMan Endret 21. mai 2005 av WienerMan_TheReal Lenke til kommentar
dapre Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Har i grunnen ikke peiling på dette kortet, men regner med det ikke har innebygd tuner. Det skulle bety at du kun kan sende signaler FRA kortet TIL tv, ikke omvendt. Alt etter hvilke utganger du har på kortet, men som regel trenger du en S-video til SCART kabel. S-video kontakten går inn på kortet, SCART inn på tv'ens AV1 eller AV2 port. Plugger du kabelen i AV1, tror jeg du får farger med en gang, er ikke sikker. Plugger du i AV2, må du bruke fjernkontrollen og bla deg gjennom AV1/2/3 til du kommer til AV2, og der etter trykke høyre/venstre og velge AV2S. Da skal fargene komme, det gjorde de i hvert fall hos meg. For å få tilgang til AV1/2 via fjernkontrollen må du som regel trykke på "TV/AV" knappen. Når du slår på tv'en står den som regel under "TV", dermed må dy trykke "TV/AV" for å kommer over til AV1/2/3 menyen. Som regel ligger de vanlige tv kanalene under "TV" mens DVD/VHS og i dette tilfellet signal fra grafikkort på AV1/2. Håper dette hjelper Endret 21. mai 2005 av dapre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå