rogerjo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er i den lyse årstid, og ved hjelp av eos350D og ISO800 fikk jeg tatt dette bildet av rødreven kl. 01.00 på natta. Jeg sitter i et åpent vindu på hytta og reven er ikke mer enn 10 meter unna. Benyttet Sigma 70-200, F2.8 1/200 sek. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Fint bilde. Men synd du ikke fikk mer av reven i fokus. Ble kun ansiktet der bildet er klart, desverre... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Her var det virkelig øyekontakt! Jeg syns ikke det gjør noe at "resten" av reven er uskarp, når øynene er så fine som her. Savnet blir større etter forpotene, men alt i alt er dette et morsomt snapshot, som jeg ble fristet til å titte flere ganger på. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Øynene virker skarpe på meg også. Du kunne kanskje beskjært litt av høyresiden av bildet og litt av toppen, men det er bare småtteri. Flott bilde, og du var sannelig heldig med øyenkontakten her. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Enig i at øyekontakten gav en god "stemning" i dette bilde. Ellers syntes jeg stor blender og lite fokusfelt passet veldig godt her. Eneste savnet er resten av labbene og halen + at du som sagt kunne beskåret litt til høyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå