Tobe__ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hei Skal kjøpe mer minne til PC'en, så lurer jeg bare på hvilken brikke dere ville anbefalt å kjøpe? Skal ikke overklokke. Har et MSI K8T NEO (Socket 754) hovedkort: Corsair Value TwinMos Takker for svar! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Takker for forslaget, men har kun 1000,- å bruke på RAM, derfor jeg postet link til de to brikkene. Men hadde jeg hatt mer penger, så ville jeg nok gått for de du anbefalte Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) jeg har 1stk av 512mb corsair brikken og er veldig fornøyd. har tenk å bestille en til nå til uken... men jeg tror de er billigere på komplett.no EDIT: jepp de er billigere. sjekket og skal du bestille 2*512 da kommer det på 946,- (til min addrese). på Netshop kostet de 995 uten frakt du betaler sikkert extra fordi de har puttet to like brikker i en eske EDIT2: handleliste: LINK Endret 23. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå