Gå til innhold

3DFX Voodoo3 3000

Zokaban

Anbefalte innlegg

Hej addle saman. Eg lurde berre på om nokon av dykk har eit klokkjeprogram såm passjar til midt s(k)jermkort. Eg har no slidjt me detta spindelvev-bekledde kortet i over 2 år, og sga eg helda ut somaren så berre MÅ eg i addle fall tyna ud LITT fleire effpeessar av kort-e. Nokon som ønssjar å jellpa ein 20-fps-ar ? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Junkie: takk for url-en. Har nå lastet ned programmet og _forsøkt_ å kjøre det, men første gange jeg kjørte det fikk jeg denne beskjeden:

1.JPG

Heldigvis fant jeg en tekstfil inni en undermappe som het "Vb5fr.dll not found - READ THIS !!.txt" og gjorde som fortalt der.

..Da kom Beskjed 2 nesten lik beskjed 1, men med teksten "Comctl32.ocx missing"

..HELDIGvis fant jeg en tekstfil inni en undermappe som het "Comctl32.ocx missing - READ THIS !!.txt" og gjorde som fortalt der.

DA fikk jeg beskjed om at programmet hadde problemer med å kjøre, og at jeg måtte kjøre filen med en /debug parameter.. og når jeg da hadde gjort det:

3.JPG

åpnet jeg selvfølgelig filen debug.txt som hadde lagt seg beleilig i mappen.

Desverre så debug.txt slik ut:

yup.. helt blank. Når jeg nå etterpå skulle ta printscreen av alle disse kule beskjedene så slettet jeg disse 2 filene jeg da la inn (som fortalt i tekstfilene) men endte opp med DENNE kule beskjeden da jeg la dem inn for andre gang:

2.JPG

Kort fortalt tror jeg at jeg har en "bugga" skjermdriver til WinXP.. har du brukt programmet til nettopp mitt skjermkort har du muligens også en driver til akkurat dette?

Altså: Zokaban søker driver til skjermkortet i topic til WinXP

NB: er fra Flekkefjord, men liker å mikse dialekter, nynorsk, finsk og dansk en gang i mellom :]

Lenke til kommentar

Zokaban, du må vere den størrste larve eg har vore bortti. Familie-PC-en i vårt hus har også slidt med samma spindelvev-bekledde kort. Viss du sjecker denne linken og lastar ne driveren såm Olabil anbefaler så kanjse det jelper. Den funcet ialle fal på famiilie-PC-en vår. Trur til og med at det følgjer med eit klokjeprogram der! :smile:

Lykje til du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...