Gå til innhold

creative rhomba problem

Anbefalte innlegg

Jeg har en creative rhomba mp3 spiller. Jeg har klart å slette firmware, så når jeg starter nå står det at jeg må laste ned firmware, så feilmelding med masse tegn, så formaterer den seg, og skrur seg av. Jeg har prøvd og laste ned firmware fra www.creative.com, men pc'en finner ikke mp3 spilleren, så jeg får ikke lagt det inn.

Noen som har tips til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt samme problem selv, prøvde noe jeg fant på nettet, men det ville ikke fungere, men det skyldtes at jeg hadde misforstått bruksanvisningen, så vær sikker om det så ikke skulle gå.

It is recommended that you download and install the latest firmware first if possible. The latest firmware update added a recovery option for your player. After you have successfully installed the new firmware (V. 1.07.1), do the following to enter Recovery Mode:

1. Turn off your player

2. Slide the Hold switch in the direction indicated by an arrow.

3. Press and hold both the Volume "+" and "-" buttons.

4. While holding the buttons connect the player to the PC via USB cable.

5. Use the scroll wheat to select a format option (Full Format vs Quick Format).

6. Slide the Hold switch to the right after the player is formatted.

If your player has firmware version 1.05, try the following procedure:

1. Make sure the unit is fully charged.

2. Power down the player and disconnect it from the PC.

3. Use your thumb to evenly press and hold both the Volume Plus (+)and Minus (-)buttons simultaneously, and then briefly tap the PLAY button.

4. The Format Mode appears on the LCD screen, use the Menu Scroller to highlight "Full Format"

5. Press and hold (for 2 seconds) the REC button to select Full Format.

6. The LCD now displays: Formatting Wait for Check

7. After around 10 seconds the LCD instructs you to push the HOLD slider to the ON position.

8. Push HOLD slider to ON.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...