lceman™ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Se nederste post. Endret 24. mai 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dritbra historie, hadde seff fått 6, men det er antakelig ikke en karakter du er ute etter. Fikk skikkelig creepy blair whitch project følelse. Hvordan skal historien ende da? Håper slutten kommer snart, for detta var spennende! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Dritbra historie, hadde seff fått 6, men det er antakelig ikke en karakter du er ute etter. Fikk skikkelig creepy blair whitch project følelse. Hvordan skal historien ende da? Håper slutten kommer snart, for detta var spennende! Slutten er som sagt problemet, er ikke helt sikker på hvordan jeg skal la det fortsette, også får jeg en ekkel følelse av at noen står rett bak meg mens jeg skriver Endret 21. mai 2005 av Icedude Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Stilen ble da ferdig til slutt. D_de_Roser.doc Endret 24. mai 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå