ffs Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Kjøpte en razer diamondback for 5 månders sider ca.. Allerede nå har den begynt å "dette ut" Altså den slukker og musa står helt stille. jeg syns dette er litt tidlig, kan umulig ha brukt den så hardt at den er sliten nå alt? Har sjekka at det ikke er USB-porten min som er gåen.. Kjøpt fra komplett.. Burde jeg klage? noen sjanse til å få en ny? Endret 21. mai 2005 av ffs Lenke til kommentar
olaman Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var rart at du hadde laser på den da... Hvordan/hvorfor mekka du lasermus av en bra optisk mus som diamondbacken? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var rart at du hadde laser på den da... Hvordan/hvorfor mekka du lasermus av en bra optisk mus som diamondbacken? Han mener nok den optiske sensoren. Send en mail til komplett og hør om det ikke går an å få gjort noe med det.. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg er høyst usikker på dette, men kanskje sensoren er skitten? Prøv å rens den med en fuktig q-tips eller noe lignende, og tørk igjen med en tørr. For all del, vær forsiktig da Lykke til! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var rart at du hadde laser på den da... Hvordan/hvorfor mekka du lasermus av en bra optisk mus som diamondbacken? Den var ond! Til trådstarter: Send mail til Komplett. Regner med de er svært behjelpelige! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Til trådstarter: Send mail til Komplett. Regner med de er svært behjelpelige! For all del ikke Ring! Da er de sure som F***! Men de pleier å være greie via mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå