Gå til innhold

Svindlet av selger


Anbefalte innlegg

Det skal fryktelig mye til for å ødelegge et par AL-1000 for de tåler sinnsykt med juling.

Diskanten er vel også overbelastningssikret tror jeg.

Han selgeren må jo ha rævkjørt de høyttalerne noe jævlig.

 

Et skudd i mørket,men kan det være en sikring som er gåen?

Vet at Cerwin-Vega hadde sikring enten i delefilteret eller i diskanten på noen serier.

 

Håper du får ordnet opp i dette,det er ingenting som er så irriterende som å bli lurt slik.

Han selgeren der skulle hatt julling!

Helt enig, jeg hadde puttet begge høyttalerene opp i ræva på den personen... du svindler bare ikke personer face to face...

Endret av Morten A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal fryktelig mye til for å ødelegge et par AL-1000 for de tåler sinnsykt med juling.

Diskanten er vel også overbelastningssikret tror jeg.

Han selgeren må jo ha rævkjørt de høyttalerne noe jævlig.

 

Et skudd i mørket,men kan det være en sikring som er gåen?

Vet at Cerwin-Vega hadde sikring enten i delefilteret eller i diskanten på noen serier.

 

Håper du får ordnet opp i dette,det er ingenting som er så irriterende som å bli lurt slik.

Han selgeren der skulle hatt julling!

Helt enig, jeg hadde puttet begge høyttalerene opp i ræva på den personen... du svindler bare ikke personer face to face...

tar du med glidemiddel skal jeg holde ;)

 

regner med trådstarter stiller høytalere til rådighet :devil:

Lenke til kommentar

Rent juridisk sett er en muntlig avtale like bindende som en skriftlig.

Det blir som nevnt ord mot ord, men indisiene peker nok i retning av at du har krav på å enten heve kjøpet eller få feilen utbedret av selger vil jeg tro.

Du ville jo helst ikke kjøpe defekte høyttalere for å reparere dem selv, det går sikkert også frem av kjøpesummen.

 

En liten undersøkelse på et elektroverksted vil nok kunne avdekke hva som er gåent om det skulle gå så langt at det kreves bevisførsel.

 

Ikke mye jeg husker av det lille jeg hadde i strafferett, men tror dette skulle stemme ganske bra :)

Lenke til kommentar
Ikke mye jeg husker av det lille jeg hadde i strafferett, men tror dette skulle stemme ganske bra :)

Det jeg har lært om strafferett er at de meste ordner seg med et godt gammeldags balltre.. Hvis ikke så får vi ta i bruk hestehode..

Ja tro du meg..

 

Gjør ikke politiet noe med dette kan stakkarn banne på at jeg gjør det :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...