AshtraY Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hei, Har hatt litt problemer i det siste med mitt 9800pro kort(powercolor). Det låser seg av og til I forskjellige spel som World of warcraft og KOTOR 2. Låser seg enten ved at skjermen blir svart og det rett og slett fryser der einaste måten er å trykke på restart knappen. Eller ved at det kjem opp eit VPU -recovery vindu som ber meg å restarte maskina. Det har også hendt at maskina har plutselig restarta, uten noko form for frysing. Men til saka, er det noko program som får skjermkortet til å yte maksimalt, slik at mykje varme blir produsert? Hadde vert greit å sjekka om det er for høg varme som kan vere årsaka til all låsinga osv. Har forresten den nyaste ATI - drivaren innstallert.(den la eg inn for ei veke sida, då eg formaterte maskina) mvh sverre Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 bør eg prøve 3dmark? :S Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 se her. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...EF436070FE71F92 last ner dette programet,SiSoft Sandra 2005 SR1 Lite Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) bør eg prøve 3dmark? :S 3DMark gir skjermkortet mye load ja, last ned 05. Ellers så ville du ha det til å yte maks, tenkte du på øke å øke telsen på det, eller bare få det til å jobbe maks mulig for å oppnå høy varme? Endret 22. mai 2005 av suprsid Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) vil prøve å oppnå mye varme. Om det da låser seg er sjansen større for at det er skjermkortet som er problemet... Endret 22. mai 2005 av AshtraY Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Last ned dette og se om den henger seg da. Et program som rendrer grafikk i et vindu slik at du kan følge med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå