Gå til innhold

Forsikring hos NetCom? Pris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Kjøpte meg nylig en D500, og må nesten kjøpe meg forsikring.

Så, det jeg lurer på, er om forsikringen til NetCom "funker". Pris, og annet fakta om den.

 

Kommer meg ikke inn på Netcom.no, så får ikke sjekket det.

 

 

Takker for hjelp =)

dekker alt du ikke prøver på selv.

 

koster 35kr/mnd

 

egenandel kr 350,-

Lenke til kommentar

Åja denne fungerer veldig bra, utrulig viktig å ha forsikring samtidig som man har bindigstid på abboet. Kjeldelig å bli fra stjelt mobiln mens man har bindingstid. Men ikke så nøye med en ett års gammel mobil som du minster når du kan kjøpe en subsidiert ny.

Lenke til kommentar

Nei ikke direkte, men om du er ute å noen dytter deg sånn at telefonen faller i en vanndam eller noe sånt, dekker forsikringen den. Er jo ikke din feil at en jogger dyttet deg mens du gikk å skrev en sms... Det er ikke en type tabbe forsikring.

Lenke til kommentar
den dekker vel ikke fukt. Det er det eneste minuset...

Hva skal den dekke fukt for?

 

Dekker ikke om du kaster mobilen i en fjellvegg med vilje heller?

Nei, men da drar du den vel litt langt kanskje. Hva om den ligger i lomma, og regnet høljer ned, og klærne blir klissvåt. Hva om du mister telefonen i vann, drikkeglass etc... Det er ikke nødvendigvis noe du gjør med vilje akkurat....

Lenke til kommentar
den dekker vel ikke fukt. Det er det eneste minuset...

Hva skal den dekke fukt for?

 

Dekker ikke om du kaster mobilen i en fjellvegg med vilje heller?

Nei, men da drar du den vel litt langt kanskje. Hva om den ligger i lomma, og regnet høljer ned, og klærne blir klissvåt. Hva om du mister telefonen i vann, drikkeglass etc... Det er ikke nødvendigvis noe du gjør med vilje akkurat....

Ikkeno av dette er fuktskader, men væskeskader, noe forsikringen dekker så lenge det ikke er din feil at det skjer.

 

F.eks:

Mister du telefonen i vannet er dette en plutselig ytre omstendighet og vil bli dekket.

 

Fuktskader oppstår ved å bevge telefonen fra meget kaldt til meget varmt og fuktig miljø, oppbevare telefonen på badet når du dusjer osv osv.

Lenke til kommentar
I følge lignende skader med NC-forsikring, er dette fuktskade, og dekkes ikke av forsikringen....

Da har du gjort noe riv ruskende galt i prosessen med å melde fra til forsikringa.

 

Dette er ikke fuktskader og forsikringa dekker det.

 

Har selv fått erstattet 3-4 mobiler etter å ha mistet dem i vannet, i do og en gang ved å søle Battery/Vodka over den. Null problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...