Gå til innhold

Opeth Spiller på rockefeller 19.09.2005

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sier bare GRØØØT (greit)

Egentlig ikke hørt då mye av de men de funker sikkert live også de:)

Funker live? skal bare fortelle deg det at du vil neppe høre forskjellen på live og cd'ene.. de er så sykt dyktige at det kan bli kjedelig i lengden :p (blir jo ikke d da)

Så for all del.. du taper ingenting på å ta turen, er virkelig verdt opplevelsen! :D

Edit: Post nummer 100.. Jeij! :p

Endret av HiTeCk
Lenke til kommentar

Opeth herja skamløst bra sist de var på besøk, hvertfall. Mikael Åkerfeldt er dessuten en stand-up komiker i forkledning. Den mannen sier mye rart! F.eks, ved en anledning renser han halsen og sier "Nu ska vi spela en jävligt bra låt.." :!:

Masse sånt tull, folk må jo le av det.. Kan hende jeg stikker nedover. Opeth 19 og DT 30, september blir ålreit ja.

Lenke til kommentar

Vel, får jeg ordnet meg fri fra jobb så drar jeg nedover, garrantert bare så det er sagt.

Har et bootleg der de spiller de "rolige" sangene til Opeth live, og ja gjett, de gjør det faktisk MEGET bra live, selv om det er crappy bootleg.

Lenke til kommentar
Vel, får jeg ordnet meg fri fra jobb så drar jeg nedover, garrantert bare så det er sagt.

Har et bootleg der de spiller de "rolige" sangene til Opeth live, og ja gjett, de gjør det faktisk MEGET bra live, selv om det er crappy bootleg.

Jeg har bootleg av deres første konsert. De leverte da og.

Lenke til kommentar

Eg irriterer meg grenseløst over aldersgrenser... men skal inrømme at eg godt hadde vært enig med deg jlarsen83 hvis eg hadde vært over 18 selv. Er mange plagsomme folk på min egen alder, desverre. På en annen side: mange idioter som er over 18 også... :shrug:

Har veldig lyst selv, Opeth er en av mine favorittband, men aldersgrensen gjør det vanskelig. :(

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Aldersgrensa er jo rett og slett fordi Rockefeller har sjenkebevilling. Bartenderne kan ikke sjekke leg på alle som ser unge ut, og da setter man like greit aldersgrense på inngang.

Regner med det er derfor, hvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...