b-real Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) www.Rockefeller.no http://www.ticketmaster.no/html/artist.htm...NO&artist=OPETH DET er en konsert jeg har no vanvittig lyst til å se Endret 22. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 å faen.. det er jo bare noe jeg MÅ se! får håpe jeg ikke skal i militen i år allikevel Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg sier bare GRØØØT (greit) Egentlig ikke hørt då mye av de men de funker sikkert live også de:) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jeg sier bare GRØØØT (greit) Egentlig ikke hørt då mye av de men de funker sikkert live også de:) Funker live? skal bare fortelle deg det at du vil neppe høre forskjellen på live og cd'ene.. de er så sykt dyktige at det kan bli kjedelig i lengden (blir jo ikke d da) Så for all del.. du taper ingenting på å ta turen, er virkelig verdt opplevelsen! Edit: Post nummer 100.. Jeij! Endret 21. mai 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Opeth herja skamløst bra sist de var på besøk, hvertfall. Mikael Åkerfeldt er dessuten en stand-up komiker i forkledning. Den mannen sier mye rart! F.eks, ved en anledning renser han halsen og sier "Nu ska vi spela en jävligt bra låt.." :!: Masse sånt tull, folk må jo le av det.. Kan hende jeg stikker nedover. Opeth 19 og DT 30, september blir ålreit ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Vel, får jeg ordnet meg fri fra jobb så drar jeg nedover, garrantert bare så det er sagt. Har et bootleg der de spiller de "rolige" sangene til Opeth live, og ja gjett, de gjør det faktisk MEGET bra live, selv om det er crappy bootleg. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg vil. Jeg vil!!!! *mumlesurtomidiotiskeattenårsgrenser* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vel, får jeg ordnet meg fri fra jobb så drar jeg nedover, garrantert bare så det er sagt. Har et bootleg der de spiller de "rolige" sangene til Opeth live, og ja gjett, de gjør det faktisk MEGET bra live, selv om det er crappy bootleg. Jeg har bootleg av deres første konsert. De leverte da og. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Helvetes aldersgrense Ja, det der er no dritt Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Aldersgrenser er fint, så slipper vi plagsomme fjortiser. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Eg irriterer meg grenseløst over aldersgrenser... men skal inrømme at eg godt hadde vært enig med deg jlarsen83 hvis eg hadde vært over 18 selv. Er mange plagsomme folk på min egen alder, desverre. På en annen side: mange idioter som er over 18 også... Har veldig lyst selv, Opeth er en av mine favorittband, men aldersgrensen gjør det vanskelig. Endret 21. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Aldersgrensa er jo rett og slett fordi Rockefeller har sjenkebevilling. Bartenderne kan ikke sjekke leg på alle som ser unge ut, og da setter man like greit aldersgrense på inngang. Regner med det er derfor, hvertfall.. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 jeg er skuffet over det nyeste albummet deres, men tror jeg skal dra alikevel. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Helvetes aldersgrense Ja, det der er no dritt Greit og. I lengden. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Yey, innen da har jo jeg også blitt 18, kanskje jeg skal ta meg en tur. Lenke til kommentar
Janock Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kjipt, kom akkurat på at da er jeg på folkehøgskole laaangt nord, så da kan det bli vanskelig å komme seg til Oslo. Hmm, må vel nesten finne en måte å få sett konserten likevel.. *vurdere* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Faen, eg har lyst, men har allerede kjøpt billetter til DT den 30. så det blir litt dyrt med to konserter på så kort tid. =/ Lenke til kommentar
ersa Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor 18 år? Favorittbandet mitt så kan jeg ikke få sett de live... ikke bra. Men bra for alle som er over 18 da. Nyt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå