SGE7000 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) wow - endelig en ordentlig vurdering ang. linjeskift og avsnitt, er det mer fordi det der bare er kladden skrevet i notepad - tok den over på en anna pc og fiksa avsnitt og sånn før jeg leverte.... Endret 23. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Som jeg trodde!Sikkert kuleste lærern vi har, men han kan ikke sette karakterer ordentlig... Det har du helt rett i! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg og vil ha en sånn lærer som gir 6'ere! ...har 5 selv da mn..6'er hadde vært nice Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) jeg og vil ha en sånn lærer som gir 6'ere! ...har 5 selv da mn..6'er hadde vært nice jepp - digg lærer! I ku&hå skulle vi lage tegneserie - jeg lagde i garrysmod til hl2 og fikk 4+ EDIT: det var samme lærern ^^ Endret 23. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
royale Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 jeg og vil ha en sånn lærer som gir 6'ere! ...har 5 selv da mn..6'er hadde vært nice jepp - digg lærer! I ku&hå skulle vi lage tegneserie - jeg lagde i garrysmod til hl2 og fikk 4+ EDIT: det var samme lærern ^^ Jeg fikk sekser! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Støtter meg egentlig mye til det bfisk allerede har sagt. Synes du har et relativt godt språk, som med litt velvilje fra læreren til tider kan regnes som "avansert" pga. ordforrådet. Du bruker for mye plass på handlingsreferatet (veldig vanlig - har nok generelt noe med at et handlingsreferat er lett å oppdrive) og veldig lite på de andre punktene (som er typiske i en skoleoppgave, men verre å oppdrive på nettet) der du skal tvinges til å mene mer enn "good" eller "bad". Jeg skal være forsiktig med å si at du har tydd til enkle løsninger, men deler av oppgaven gav meg et slik inntrykk. I tiendeklasse vil jeg tro at oppgaven fortjener en femmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå