anon12234 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hey, jeg lurer på hva dere i forumet syntes er de største filmene. med størst mener jeg på en måte hva du gleder deg mest til, eller hva du har sett mest fram til av SW: episode 3, eller LOTR: return of the king. personlig syntes jeg LOTR blir en billig hollywood film i forhold til SW. men det er min mening. grunnen er at for det første så har ikke lotr bygd op en så sterk historie hos meg som Sw har. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 LOTR, heilt klart! Har aldri hatt eit forhold til Star Wars, kjem sannsynlegvis aldri til å få det heller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg vokste opp med Star Wars og hadde nesten aldri hørt om Ringenes Herre før de storfilmene dukka opp, så Star Wars er det største i min leir. Og Episode III grisa Atter en Konge hva gjelder god avslutning på en trilogi. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Like stort Men, er SW en trilogi? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Den nye trilogien er en trilogi, ja. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Lord Of The Rings, aldri likt Star Wars, WHY? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 LOTR.. er ikke helt inni stjernekrigene.. Men de er ikke dårlig da. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 LOTR liker jeg desidert best, men liker godt SW og. Ja takk begge deler Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg synes SW er bedre enn lotr. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 LOTR, heilt klart! Har aldri hatt eit forhold til Star Wars, kjem sannsynlegvis aldri til å få det heller. ditto Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 LOTR. Jeg er en stor SciFi fan, men synes Star Wars stort sett suger. De der bamsene som flyr rundt i ene filmen er jo bare så utrolig latterlige... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Star wars EP IV var den første store Sci-Fi filmen jeg så, og jeg ble med ett hekta! Det var som julaften, nyttårsaften og 17. mai samtidig da tv2 viste filmene en gang for mange mange år siden (minst 10 år siden) da jeg først så dem Både visuelt sett og historie messig synes jeg SW er bedre. LOTR hadde jeg aldri hørt om før den første filmen kom, og jeg må si at LOTR har aldri klart å fenge meg noe stort. For all del en inmari bra trilogi, men jeg har sett alle filmene 1 gang hver seg (to tårn på premiere ) og ikke noe mer Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Utgangspunktet for filmene er svært forskjellige, men filmene(historiene) har mange likhetstrekk. Ringenes Herre vil alltid være nr1, men Star Wars er megatøft. Sett opp en vote: LOTR vs. SW? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hmm.. De tidligere SW filmene kanskje? De nye er bare tull(selv om jeg ikke har sett 3'ern enda.. LoTR er fantastisk bra.. =) Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 LOTR er sykt bra, men jeg har et mer nostalgisk forhold til Star Wars, så jeg tror jeg må si sistnevnte. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ikke for å ødelegge morroa deres kids, men dere har hørt at det finnes andre filmer enn Star Wars og Ringenes Herre der ute? Kanskje på tide å se litt mer rundt nåløyet all reklamen leder dere inn i? S, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå