Tonyman Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vet dere om det finnes noen VHS-spiller som får plass i en 5.25" drive-bay? Altså slik at man kan putte en VHS-kasett rett inn i PCen og se film? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dette er svært tvilsomt med tanke på fysiske størrelser En videokassett er breiere enn 5.25". Å sette den sideveis går heller ikke, fordi kassetten krever et stort drivverk som det ikke vil bli plass til. Derimot kan det tenkes at det finnes DV-lesere, evt Hi-8 lesere, fordi dette er mindre kassetter... Lenke til kommentar
mJ_Msv Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kansje litt offtopic, men en dv-leser kunne ha vert av stor intresse her ivertfall, finst det noe sånt i hele tatt? Burde jo vert veldig praktisk for alle oss med dv kamera ivertfall... Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kansje litt offtopic, men en dv-leser kunne ha vert av stor intresse her ivertfall, finst det noe sånt i hele tatt? Burde jo vert veldig praktisk for alle oss med dv kamera ivertfall... Så en slik hos Aktiv Media (lokale videoproffer). Overfører en hel DV-tape på KORT tid, slipper å spille inn. Helt genialt, men den var ekstern, også var den vel gjerne til mac også... VHS-leser kunne jo vært ekstern, tror det finnes no sånt nero laga. Men det var vel kun for å koble til analoge enheter. Mener å huske jeg så om en VHS til DVD sak, som skulle fungere nesten litt uavhengig av pc, sånn at den brente VHS til dvd. Men hvordan den funka husker jeg ikke helt. Leste i PC-world på skolen, kan se om jeg finner den. Er ca. et år sida jeg leste om den. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Så en slik hos Aktiv Media (lokale videoproffer). Overfører en hel DV-tape på KORT tid, slipper å spille inn. Helt genialt, men den var ekstern, også var den vel gjerne til mac også... Burde jo vel vere plass til en DV kasset + drivverk i en 5,25" brønn. Endret 21. mai 2005 av suprsid Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg vet at philips har en kombi DVD/VHS spiller med opptak på DVD... Da er det ikke noe problem å gjøre VHS-filmer digitale. (med mindre de har macrovision) Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ble litt interessert i dette selv, så jeg googlet litt, og fant dette: Vet ikke om det er mulig å få tak i, men det har altså i hvert fall blitt laget. Sony DRV100 Sony DRV1000 Eksterne modeller, lignende denne, har jeg sett at de har på Medier og kommunikasjon-linjen her i byen. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) WE WANT!! EDIT: Tror dette er samme,DRV100 $850.00 [Link] Endret 22. mai 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) nå står det faktisk DVR-1000 på den som er avbilda da så det spørs om den ikke er enda dyrere edit: @suprsid: hvorfor kjører du 3dmark 03 i 800*600? det teller jo ikke, og spesielt ikke når de to andre er kjørt i 1024*768? Endret 22. mai 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå