Gå til innhold

Finnes det noen 5.25" VHS-rom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er svært tvilsomt med tanke på fysiske størrelser :no:

En videokassett er breiere enn 5.25". Å sette den sideveis går heller ikke, fordi kassetten krever et stort drivverk som det ikke vil bli plass til.

Derimot kan det tenkes at det finnes DV-lesere, evt Hi-8 lesere, fordi dette er mindre kassetter...

Lenke til kommentar
Kansje litt offtopic, men en dv-leser kunne ha vert av stor intresse

her ivertfall, finst det noe sånt i hele tatt?

Burde jo vert veldig praktisk for alle oss med dv kamera

ivertfall...

Så en slik hos Aktiv Media (lokale videoproffer). Overfører en hel DV-tape på KORT tid, slipper å spille inn. Helt genialt, men den var ekstern, også var den vel gjerne til mac også...

VHS-leser kunne jo vært ekstern, tror det finnes no sånt nero laga. Men det var vel kun for å koble til analoge enheter. Mener å huske jeg så om en VHS til DVD sak, som skulle fungere nesten litt uavhengig av pc, sånn at den brente VHS til dvd. Men hvordan den funka husker jeg ikke helt. Leste i PC-world på skolen, kan se om jeg finner den. Er ca. et år sida jeg leste om den.

Lenke til kommentar
Så en slik hos Aktiv Media (lokale videoproffer). Overfører en hel DV-tape på KORT tid, slipper å spille inn. Helt genialt, men den var ekstern, også var den vel gjerne til mac også...

Burde jo vel vere plass til en DV kasset + drivverk i en 5,25" brønn.

Endret av suprsid
Lenke til kommentar

nå står det faktisk DVR-1000 på den som er avbilda da så det spørs om den ikke er enda dyrere

edit: @suprsid: hvorfor kjører du 3dmark 03 i 800*600? det teller jo ikke, og spesielt ikke når de to andre er kjørt i 1024*768?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...