Gå til innhold

Mic-program som skal brukes over LAN

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg er ute etter et enkelt mic-program som kan brukes over LAN. Brutter sitter nemlig oppe i etasjen over og det kunne vært greit å kommunisert med han innimellom. Det er viktig at man må holde nede en knapp når man vil si noe i miccen. (Slik at ikke miccen er på hele tiden) Og samtidig må det være bedre overføringskvalitet enn det er i f.eks communication-knappen til CS. Noe liknende Ventrilo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ventrilo,skype er de beste teamspeak, jeg bruker teamspeak og har egen server sitter veldig ofte og spiller americas army, jeg merker ikke at det hakker eller noen ting, det beste er også kjøre teamspeak fordi det er gratis, en kamerat av meg har en clan på 64 stk og det går fint for han og kjøre spille og ts, ventrilo er veldig bra det også men det er mye feil på serverne! hopper ut eller ikke, skype dermed veldig komplisert, men vis du kjenner til skype så er det konge!

Lenke til kommentar
ventrilo,skype er de beste teamspeak, jeg bruker teamspeak og har egen server sitter veldig ofte og spiller americas army, jeg merker ikke at det hakker eller noen ting, det beste er også kjøre teamspeak fordi det er gratis, en kamerat av meg har en clan på 64 stk og det går fint for han og kjøre spille og ts, ventrilo er veldig bra det også men det er mye feil på serverne! hopper ut eller ikke, skype dermed veldig komplisert, men vis du kjenner til skype så er det konge!

Så du syntes skype er komplisert i forhold til teamspeak og ventrilo? Der er må jeg si meg uenig.

La oss si at en som aldri hadde sett et "snakkeprogram" satt seg foran en datamaskin med disse tre programmene på.... Hvilket tror du han først hadde forstått? Det er selvfølgelig skype som er enklest å forstå.

Men når det er sagt så fungerer skype dårlig som et program du skal kjøre samtidig som et spill. Har merket at det kan føre til at spillet hakker når du snakker og spiller samtidig. Og det er jo ikke noe man vil skal skje ;)

edit: Så svaret er rett og slett at ventrilo er det beste programet :thumbup: Det bruker nesten ikke cpu eller minne. På http://www.anvox.com/ leier de ut servere for 5dollar måneden.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...