Gå til innhold

Spill som burde eksistert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For mange år siden spilte jeg et ganskes å fett spill som het A10:Tankkiller. Det var et veldig arcarde aktig flyspill der man fikk oppdrag på en flybase og skulle skyte ned andre fly samsites tanks osv. Veldig lett å manøvrere og det var ikke så farlig om man dultet litt i bakken. En del av de flygreiene som er i dag er alt for avanserte for meg. En remake av A10:Tankkiller hadde vært fett!

 

Eller så var jo ulitma 4 og ultima 5 sinnsykt bra rollespill. Vet at de var snakk om å lage remakes av dette i enginen til Dungeon Siege da det kom selv om jeg ikke har hørt noe mer om disse. Var vistnok noen som starte på å lage en remake av Fallout1 og 2 i DS enginene også. Tenker de gikk tom for tid etterhvert uten at jeg vet noe mer....

 

Gode gamle Elite skulle jeg også gjerne ha sett i ny drakt samt Ultima Underworld!

 

So Many games,

So little time...

Lenke til kommentar

Hva med et spill der man har en loddrett rektangelvindu og masse forskjellige objekter daler ned med forskjellige utseende og størrelser. Poenget med spillet ville være å få disse blokkene til å gå sammen i bunnen av rektangelvinduet. Hvis man klarer å lage en sammenhengende linje, forsvinner den og dermed får man poeng. Er man god, vil objektene dale fortere. Kanskje vi kunne slenge inn noen fete synth-låter i spillet.

 

Hva syntes dere?

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
MacGyver

Du må bruke dine omgivelser, og ikke minst Duct Tape & Tyggis. MacGyver er tilbake, og akkurat som dere kjenner han fra TV. Han har sin skinn jakke, og RDA gir stemmen sin bort for og lage dette mesterverket av et spill! Spill igjennom 7 kapittler, alle som er basert på storylinen fra TV'n! Kjemp mot Murdoc, jobb med murdoc. Møt alle vennene til MacGyver fra TV'n. Alle gir sin stemme bort!

Spillet har også fotorealistisk grafikk!

 

Hvert eneste kapittel varer i minst 5 timer, kapittlene tar deg til steder som Sahara, LA, Jungelen, Kina og masse flere steder! Kjemp deg igjennom Phenoix Foundation, redd dine venner! I denne fantastiske spill pakken får du med to spessiele hansker! Disser brukes for og gjøre alle små MacGyverisms. Når du har klart alle kapittlene låser du opp masse ekstramateriale! Det innkluderer 7 Sesonger med MacGyver! Spillet har fått topp andmeldelser overalt! Dette er spillet du har ventet på i 20 år!

 

Ops...ble litt revet med :p

Støttes!! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...