Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny systemdisk

Anbefalte innlegg

Har planer om å gå til innkjøp av en ny systemdisk. Denne skal primært brukes til OS, samt enkelte programmer. Med andre ord er lagringskapasitet ikke så veldig interessant (så fremt den er over ca 35 GB).

Det viktigste for meg er at den skal være rask i ytelse, samt relativt stillegående. Har vurdert WD's Raptor (36 GB-varianten), men frykter at den støyer i overkant mye. Noen som har noen gode anbefalinger?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Samsung Spinpoint hardiskene skal jo være relativt stillegående, men du har jo fortsatt de andre harddiskene dine, så bråke vil det jo uansett? ;)

Til ditt bruk vil du nok ikke ha så mye nytte av raptor serien, dra heller en med litt GB... Kjenner jeg deg rett, kommer det nok til nytte etter et lan eller to ;) (porr? :p)

Lenke til kommentar

Høhø, tja, de to andre jeg har er så godt som støyfrie, i tillegg til at de har temmelig kurant lagringskapasitet. En eller annen påsto at det lønner seg å ha en relativt liten disk som systemdisk, derfor vurderte jeg Raptorene. Det viktigste for meg er tross alt rask og god ytelse.

[1893]

Dog har jeg nu tatt meg Deres anbefalinger ad notam, og jeg ønsker at tacke Dem for vennlig co-operasjon.

[/1893]

Endret av henrikmain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...