entonic Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Som topic sier!! :D slo manchester united på straffe 5-4! wohooo Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Må jo få lov til å si at det var vel fortjent United kjørte jo over arsenal fra første minutt. Denne posten burde stenges på grunn av ran! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Gå og legg dere!! Arsenal er bare BEST!! Dere kan se det på tabellen også!! ARSENAAAAL, ARSENAAAL!!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Gunners' date='21/05/2005 : 18:06'] Gå og legg dere!! Arsenal er bare BEST!! Dere kan se det på tabellen også!! ARSENAAAAL, ARSENAAAL!!! 2-0, 1-0, 4-2 og vel kort og godt et ran. Sier de tallene deg noe? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Gangene United har vunnet over Arsenal i det siste? Og btw: United kontrollerte det MESTE som skjedde på banen i dag. Bare synd at det ikke gikk som det burde. GO UNITED! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dette var årets mest ufortjente seier, uten diskusjon. United regjerte fra start og sånn jeg så det fikk ikke arsenal en eneste sjanse i hele kampen! Det var INGEN skudd på mål! Dommeren reagerte heller ikke på de to hands episodene inne i arsenals målområde. Dommeren var en feig jævel, det er helt tydelig at flere gule kort skulle blitt gitt til arsenal tidligere i kampen. Det desidert beste laget tapte, det kan ingen si noe på. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dette var årets mest ufortjente seier, uten diskusjon. United regjerte fra start og sånn jeg så det fikk ikke arsenal en eneste sjanse i hele kampen! Det var INGEN skudd på mål! Dommeren reagerte heller ikke på de to hands episodene inne i arsenals målområde. Dommeren var en feig jævel, det er helt tydelig at flere gule kort skulle blitt gitt til arsenal tidligere i kampen. Det desidert beste laget tapte, det kan ingen si noe på. word Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Heia Arsenal. Men er enig at det var ufortjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Flaks. Liker bedre Arsenal uansett, så jeg var fornøyd. Liverpool for life! Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Grattis gunners! Som Liverpool fan er jeg glad united tapte, selv om det var ufortjent. Det har vært en dårlig united-sesong og framtiden er uviss på grunn av oppkjøpet til Malkolm "leprechaun"Glazer. Samtidig er Liverpool i CL finalen! Herlig Lenke til kommentar
entonic Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 er enig at det var litt ufortjent men det var dem som holdt hodet kaldt under straffene. uansett Arsenal 4 life :D Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Flaks. Liker bedre Arsenal uansett, så jeg var fornøyd. Liverpool for life! var på vei til å si det samme.. liverpool tar et enda gjevere trofè på onsdag.. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 er enig at det var litt ufortjent men det var dem som holdt hodet kaldt under straffene. uansett Arsenal 4 life :D Straffer er aldri rettferdig, men det er ikke snakk om å holde hodet kaldt når de vinner med ett mål på straffer... The Gooners spilte en skikkelig møkkakamp med unntak av Lehmann. Reyes skulle vært utvist mye før, dessuten skulle dommeren vært mye hardere mot spillere som Lauren og Vieira! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Reyes skulle vært utvist mye før, dessuten skulle dommeren vært mye hardere mot spillere som Lauren og Vieira! Kan ikkje akkurat sei Scholes og Fortune var englegutar dei heller... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Nei det er sant det, men Lauren og Vieira var jo mye nærmere å få et rødt kort hver. Spesielt Lauren, men jeg kan jo skjønne frustrasjonen hans han ble jo rundlurt av Ronaldo i 120 minutter. Og heldig som han var satte jo Ferguson inn Giggs på venstre den siste halve timen, og han ble jo ikke noe mindre svimmel da. Så da er det bare å melde Lauren inn i den samme klubben som høyre backen til Millwall fra i fjor: Karusell-klubben Edit: Når det kommer til dommeren så syntes jeg faktisk han var veldig bra, hands situasjonen, med Lauren så søker ballen helt klart hånden. Men jeg er ikke like sikker når det kommer situasjonen med Cole. Og nå var jeg faktisk ganske objektiv, og det er det ikke ofte jeg klarer å være når det kommer til United. Men nå er det også noen timer siden da... Men den ene linjedommeren, han burde vel søke medlemskap i blindeforbundet. Endret 21. mai 2005 av Manx Lenke til kommentar
pez_ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ARSENAL er bare best! Men en ting. Når man u vinner over arsenal, da sier ikke man u fansene at de er best, men da sier de at arsenal suger.. men vi arsenal fans sier bare at arsenal er best vi Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Edit: Når det kommer til dommeren så syntes jeg faktisk han var veldig bra, hands situasjonen, med Lauren så søker ballen helt klart hånden. Men jeg er ikke like sikker når det kommer situasjonen med Cole. Og nå var jeg faktisk ganske objektiv, og det er det ikke ofte jeg klarer å være når det kommer til United. Men nå er det også noen timer siden da... Hadde Lauren ein hands? Eg veit at Toure hadde ein, som hadde vore utruleg strengt å dømme på. Cole sin "hands" var longt ifrå ein, ballen traff han i magen og det var lett å sjå på TV-bileta etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå