Gjest medlem-75284 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har bygget meg en ny data. Da jeg skulle installere windows xp pro, skal du bestemme om du vil ha partisjon og/eller ikke da stod det at jeg bare hadde 130GB på harddisken, jeg har da 200GB. I bios stod det at det var 200GB på harddisken, men på "min datamaskin" står det 130GB. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? takk for alle svar Lenke til kommentar
spetter Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Installer service pack 2 til WinXP eller aktiver 48bits adressering. Husker ikke her og nå hvordan 48bits adressering aktiveres.. Uansett så skal en av de 2 alternativene løse problemmet Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Legg inn service pack 1 da fikser du problemet Francis Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Manglende harddiskplass og diskrelatert ting i Win Edit: Du burde sett Topicen da du gikk innom Lagringsmedier i forumet Endret 21. mai 2005 av PantZman Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Anbefaller deg å søke før du poster, dette for å ikke få opp alt for mange poster med samme problem om igjen og om igjen, pluss at du får raskere svar på det du lurer på Det er forresten en sticky ang. dette problemet. Endret 21. mai 2005 av jh_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå