nomore Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i elektriske persienner? Her eg bor har vi til tider ganske sterk sol, og ønsker å koble noen persienner opp mot smarthuset mitt slik at eg slipper å tenke på det selv. Noen som vet hvor eg får tak i? Eg tenker da på vanlige persienner som festes i vinduskarmen på innsiden. Vil ikke ha utendørs solskjerming enda... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vil de ikke bråke litt om de er på insiden? Ellers høres det litt spennende ut. m/fjernkontroll kanskje? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Sikker på at dette er rette kategori å poste i? Endret 21. mai 2005 av aurstad Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 eg vurderte dette med feilposting litt... men dette dreier seg absolutt om hardware. både gjennom pc for å styre det og gjennom motor/mekanikk for å få det til. vil påstå at det er like mye hardware som fjernkontroll, blåtann adapter, neonlys, musematte, i-pod eller termometer. og ingen av disse postene har blitt flyttet eller stengt, altså ikke feilpostet Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) PersienneInnvendig persienne med innebygget motor. Leveres komplett med oppheng for vegg. Leveres etter mål. Kan tilkobles alle våre typer IR mottakere med min. 2 utgangskanaler. Strømforsyning 12 vdc. Varenr: PMM http://www.assistentpartner.no/Produkter/S...lskjerming.html Tipper 3-4000 kr Endret 21. mai 2005 av taz Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Hvor du bor her i landet ? bor på vestlandet, bømlo rettere sagt Vil de ikke bråke litt om de er på insiden? Ellers høres det litt spennende ut. m/fjernkontroll kanskje? tongue.gif at de vil bråke regner eg nesten med. har enda ikke sett noen utendørs persienner som ikke bråker heller. sådeså. hovedsaklig skal det styres via pc som måler hvor mye sol det er ute kontra hvor mye lys som kommer inn i stua. lyset i dag blir allerede regulert etter hvor mye lys det allerede er i rommet. og så skal eg kunne styre de via fjernkontrollen dersom eg vil se på film midt på dagen Lenke til kommentar
Azton Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ville kanskje tatt turen til nærmeste elektroforhandler og hørt hva de hadde sagt til deg. (Altså en elektriker, ikke noe elkjøp greier) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå