Bytex Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hei, Jeg har hatt store problemer i over ei uke i WOW. Før det kunne jeg spille hele dagen om jeg ville. Men forrige uke begynte det å disconnecte meg veldig ofte, flere ganger i timen. Da må jeg vente noen minutter til karakteren "pinger ut", og kommer inn igjen..av og til kan det gå bare få minutter så fryser det og disconnecter meg igjen. Har nå prøvd å spille ei stund idag, men samme skjer fortsatt. Noen ganger kan jeg spille i timesvis uten problemer, noen ganger bare minutter i slengen. Jeg spiller på Hellscream, som er Medium load PVE-server. Flere kompiser spiller på samme server og blir nesten aldri disconnected som jeg. Jeg mister ikke internettforbindelsen ellers når dette skjer, det foregår kun inne i WoW. Holder på å klikke, skulle liksom level'e litt idag, og så greier jeg knapt å være pålogget i 15 minutter i et strekk... Jeg bruker Cosmos og all skiten den drar med seg av tilleggsplugins. Edit: logget akkurat inn, spilte i 2 minutter, så disconnecta den når jeg casta Voidwalkern min..møkk! Endret 21. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 har du prøvd å fjerne cosmos?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jeg sitter nå med blank Windows-install, skal putte inn alt pånytt. Dette irriterte meg såpass mye. Jeg prøvde flere ganger idag, men ramla ut av serveren etter få minutter hver gang. Vet ikke om det ligger i hardware eller internettforbindelsen. Jeg har 1024/256 fra Telenor. Men når dette bare skjer innad i WoW, er det vel neppe der feilen lå. Det bare henger seg i noen sekunder, så dumpes jeg ut til innloggingsskjermen og ei rute sier "Disconnected from server". Så kan jeg logge inn pånytt et par ganger helt til ghosten er borte. Kan spille alt mulig annet på PC'n min, så jeg tror ikke det har med oppvarming av spesielle komponenter å gjøre. Da ville jo hele spillet kræsjet evt. PC'n kræsja. Ikke bare droppa meg ut av Hellscream. Alle sier jo "Cosmos er fantastisk, cosmos er uunnværlig". Har faktisk aldri prøvd spillet uten. Er det no lurt? Endret 21. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 prøv uten cosmos :!: men det er mye lettere med cosmos Lenke til kommentar
Canute Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg synes cosmos er utrolig rotete, det innehodler alllltfor mye . Prøv å ta det vekk å se om du klarer å finne noe som bare har de funksjonene du faktisk trenger (curse-gaming.com har en del) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå