Vegard-CFC Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Noen som vet hvordan man gjør om fra wma til mp3 el. wav? Lenke til kommentar
Migis Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Prøv dette: http://www.wma-mp3.com/ Lenke til kommentar
nettan Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Tusen takk for at jeg fikk den orginale. Det er den som er den kule, hihihi Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er ikkje nokon som har nåke sånne "Varsel" lyda då? Til alarmen. Slite med å kome meg opp om morgonen. er bare sånne "sovemusikk" lignande som ligger på telefonen. Vil ha sånn hyling som eg hadde på t68i. Då måtte eg stå opp... klare ikkje den lyden. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 noen ide om hvor jeg kan finne de lydene: make my day, og houston we got a problem? på forhånd takk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 noen ide om hvor jeg kan finne de lydene: make my day, og houston we got a problem? på forhånd takk Ved å bla en side tilbake kanskje? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvordan tar dere opp toner fra nettet?? jeg leter etter en spesiel tone, Det er en sånn politi som sier på norsk: "vi har et anrop/sms til "navn blabla" Noen som vet hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå