svalbard Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Vart du skræmt no.. Var_Du_Skr_mt...zip Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Fikk det til nå! Takk til alle sammen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 fortsett å requeste toner her da så får vi et lite arkiv med toner her =) Lenke til kommentar
stengah Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Må lydfilene være mp3 for å funke som meldingslyder på k750'en? Har bestilt en sånn, men har ikke fått den ennå, så har ikke fått testa selv ennå. Mail muthafucka var kul, men det funker ikke å lagre den som mp3, bare wav, og da funker den kanskje heller ikke som meldingslyd? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 fortsett å requeste toner her da så får vi et lite arkiv med toner her =) Hvorfor ikke lage en egen post med "post ditt mobil-stuff her!" ? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bruker denne som meldingstone, ganske kul egentlig. Check_your_mailbox.rar Lenke til kommentar
lugah Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Blir noe feil når dere lagrer dem som *.txt og så endre, filen blir ikke en gyldig mp3 fil. og WaW funker ikke på tlf Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 og her er en jeg har fikset selv... Hey_Boy_sms_alert.rar Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ...og enda en til jeg har laget... fra Udos "Animal house", skikkelig creepy gitarspilling. Horror_guitar.rar Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Fra Monty Python, "A message for you, sir!" Message_for_you_sir.rar Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Må lydfilene være mp3 for å funke som meldingslyder på k750'en? Har bestilt en sånn, men har ikke fått den ennå, så har ikke fått testa selv ennå. Mail muthafucka var kul, men det funker ikke å lagre den som mp3, bare wav, og da funker den kanskje heller ikke som meldingslyd? både wav, mp3 og de andre den kan spille av kan være mld lyd. Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Har lagt inn ein del nye meldingslydar som eg fann på nette. Female - message for you Make my day Huston we have a problem Message for you Hello Enkelte wav filer ville ikkje spele seg av på min mobil :\ EDIT: Ser ut som at det er nokon problem med enkelte .wav filer? ringetonar.rar Endret 31. mai 2005 av ZeuZ Lenke til kommentar
nettan Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 her er det mye kult:) http://www.ringtones-direct.com/true-tones.php/274-Voice.htm Lenke til kommentar
Migis Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Med MP3 Splitter og dBpower AMP Music Converter kan man fort lage ringetoner av egne MP3. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Blir noe feil når dere lagrer dem som *.txt og så endre, filen blir ikke en gyldig mp3 fil. og WaW funker ikke på tlf joda jeg har gjort det selv. du må bare hake vekk for å vise filetternavn i mappealternativer i windows. det er bilde av hvor det ligger på side 1 eller 2. jeg har selv tatt ned flere av disse her og det fungerer bra. grunnen til at det ikke fungerer med WaW er at det skal være WAV grunnen til at vi laster dem opp som txt er at det ikke er lov til å laste opp som mp3 og wav. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Blir noe feil når dere lagrer dem som *.txt og så endre, filen blir ikke en gyldig mp3 fil. og WaW funker ikke på tlf joda jeg har gjort det selv. du må bare hake vekk for å vise filetternavn i mappealternativer i windows. det er bilde av hvor det ligger på side 1 eller 2. jeg har selv tatt ned flere av disse her og det fungerer bra. grunnen til at det ikke fungerer med WaW er at det skal være WAV grunnen til at vi laster dem opp som txt er at det ikke er lov til å laste opp som mp3 og wav. har huket av at jeg viser fil endelser.. mulig jeg har skrevet waw? er på jobb så får sjekke når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Totto Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har prøvd dette, og det funker knall det:) Hva man gjør: 1 - Høyreklikk på linken og velg "LAGRE MÅL SOM" 2 - I vinduet som kommer opp, velger man FILTYPE og setter den til "ALLE FILER" 3 - Skriv inn navnet som du vil gi filen og skriv .wav bak, istedet for feks ringetone.txt skriver man ringetone.wav 4 - Trykk på LAGRE og fila er nå en wav fil som ligger pent der du ba den om å legge seg. No problem:) Lenke til kommentar
nettan Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 har lastet ned "vart du skræmt no", men du bare hører smellet og latteren og ikke at han sier "vart du skræmt no?"... det er liksom det som er det kule med hele meldingslyden Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) har lastet ned "vart du skræmt no", men du bare hører smellet og latteren og ikke at han sier "vart du skræmt no?"... det er liksom det som er det kule med hele meldingslyden Ja, men "modifiserte" den siden orginalen er hele 11 sekunder. Men hvis du vil kan du laste ned den orginale. (11sek) EDIT: Lagt til ny med smellet og "Vart du Skræmt" på 5sek. Vart_du_Orginal.zip Endret 31. mai 2005 av svalbard Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Fikk ikke til å legge til 2 filer samtidig, så her er den. Lyd.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå