Lskgutt Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 HVA? blir prisen på spillene høyere? De er jo skyhøye fra før! Desverre desverre, husker ikke hvor jeg leste det men det var en kæll i Microsoft ( ) Som sa at siden utviklingen av hvert spill blir lenger og det vil koste mer å lage så vil det koste mer for brukeren å kjøpe hvert enkelt spill... Også siden XBOX 360 bare slipper igjennom bra spill til XBOX 360... Som vil si at alle Xbox frelste vil sitte igjen med Halo 3, Halo 4, Halo 5, Halo 6, Halo 7, Halo 8, Halo 9, Halo 10 osv... :!: Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) HVA? blir prisen på spillene høyere? De er jo skyhøye fra før! Desverre desverre, husker ikke hvor jeg leste det men det var en kæll i Microsoft ( ) Som sa at siden utviklingen av hvert spill blir lenger og det vil koste mer å lage så vil det koste mer for brukeren å kjøpe hvert enkelt spill... Også siden XBOX 360 bare slipper igjennom bra spill til XBOX 360... Som vil si at alle Xbox frelste vil sitte igjen med Halo 3, Halo 4, Halo 5, Halo 6, Halo 7, Halo 8, Halo 9, Halo 10 osv... :!: Glem det Endret 22. mai 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 HVA? blir prisen på spillene høyere? De er jo skyhøye fra før! Desverre desverre, husker ikke hvor jeg leste det men det var en kæll i Microsoft ( ) Som sa at siden utviklingen av hvert spill blir lenger og det vil koste mer å lage så vil det koste mer for brukeren å kjøpe hvert enkelt spill... Også siden XBOX 360 bare slipper igjennom bra spill til XBOX 360... Som vil si at alle Xbox frelste vil sitte igjen med Halo 3, Halo 4, Halo 5, Halo 6, Halo 7, Halo 8, Halo 9, Halo 10 osv... :!: Glem det Glemme... Hva? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Glem det Glemme... Hva? først skreiv han ein kommentar, men så ombestemte han seg og viska den ut. med andre ord "glem det". Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Glem det Glemme... Hva? først skreiv han ein kommentar, men så ombestemte han seg og viska den ut. med andre ord "glem det". Ok. Er det noen som vet hvilke biler som kommer på spillet? Eller nå: hvilke biler som er på bildene? Hvilken lamborghini er dette: http://www.gamespot.com/ps3/driving/testdr...ns.html?page=21 Noe som også blir fett er at dem lager biler etterhvert som dem kommer ut i virkeligheten så du kan laste dem ned Endret 22. mai 2005 av Lskgutt Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det der er en Lamborghini Murcièlago Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Dette er noe jeg gleder meg til, kanskje de legger inn en bane på øya ett sted der spillere kan møtes til "lovlig" kappkjøring Håper forresten vi slipper de heslige neonlysene alle steder i dette spillet. Endret 22. mai 2005 av CoreTEC Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ender vel opp med to konsoller denne gangen også. Dette spillet ser fantastisk ut. Regner vel med at det kommer et nytt Gran Turismo også. Da ender jeg vel opp med Playstation også. Dyr hobby vi har... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 En ting som ville gjort dette totalt super-uber: Å slippe det på PC - ELLER gi folk med PC muligheten til å designe sine egne biler med 3D verktøy, basert på f.eks. forskjellige chassi. Hadde vært fett med en custeom Mustang med teksten "Eat my shorts" bak :!: Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 http://gamer.no/image.php?productId=31972&imageId=73839 fikk en rar følelse av dette bildet :!: Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 http://gamer.no/image.php?productId=31972&imageId=73839 fikk en rar følelse av dette bildet :!: YES!! Honda CBR600RR! Dette skal kjøpes! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 hadde kjøpt xbox bare for det spillet, for det så fett ut, skulle vært til pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg