Gå til innhold

Sniktitt på Test Drive Unlimited (X360)

Anbefalte innlegg

HVA? blir prisen på spillene høyere? De er jo skyhøye fra før!

Desverre desverre, husker ikke hvor jeg leste det men det var en kæll i Microsoft ( :thumbdown: ) Som sa at siden utviklingen av hvert spill blir lenger og det vil koste mer å lage så vil det koste mer for brukeren å kjøpe hvert enkelt spill...

Også siden XBOX 360 bare slipper igjennom bra spill til XBOX 360...

Som vil si at alle Xbox frelste vil sitte igjen med Halo 3, Halo 4, Halo 5, Halo 6, Halo 7, Halo 8, Halo 9, Halo 10 osv... :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desverre desverre, husker ikke hvor jeg leste det men det var en kæll i Microsoft ( :thumbdown: ) Som sa at siden utviklingen av hvert spill blir lenger og det vil koste mer å lage så vil det koste mer for brukeren å kjøpe hvert enkelt spill...

Som vil si at alle Xbox frelste vil sitte igjen med Halo 3, Halo 4, Halo 5, Halo 6, Halo 7, Halo 8, Halo 9, Halo 10 osv... :!:

Glem det

Endret av Spidy
Lenke til kommentar

Glem det

Glemme... Hva?

Lenke til kommentar

Glem det

Glemme... Hva?

først skreiv han ein kommentar, men så ombestemte han seg og viska den ut. med andre ord "glem det".

Ok.

Er det noen som vet hvilke biler som kommer på spillet?

Eller nå: hvilke biler som er på bildene?

Hvilken lamborghini er dette:

http://www.gamespot.com/ps3/driving/testdr...ns.html?page=21

Noe som også blir fett er at dem lager biler etterhvert som dem kommer ut i virkeligheten så du kan laste dem ned :p

Endret av Lskgutt
Lenke til kommentar

Dette er noe jeg gleder meg til, kanskje de legger inn en bane på øya ett sted der spillere kan møtes til "lovlig" kappkjøring :p Håper forresten vi slipper de heslige neonlysene alle steder i dette spillet.

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...