Gå til innhold

Sniktitt på Test Drive Unlimited (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ingen form for singeplayer i dette spelet?

Vi fikk kun demonstrert flerspillerbiten, og jeg fikk inntrykk av at spillet vil fokusere på flerspiller, som et hvilket som helst annet MMO-spill. Men det kan godt hende det foreligger en enspillerbit også. Kan undersøke det litt nærmere til uka.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934
Spillet ser veldig imponerende ut. Håper de tar med Volvo blandt det 150 bilene :p

Ja, ingenting ville være som å kjøre en overstyla 240 med wunderbaum på Oahu! Norrbaggar, here we come!!!

Endret av Slettet+98123897187934
Lenke til kommentar
Hadde det ikke kommet på PS3 så hadde dette vært en gyldiggrunn til å kjøpe xbox 360 også :yes:

Ja, tenkte det samme. Dette ville nesten vore god nok grunn til å kjøpe xbox360

det er vel kanskje lurt å vente til spelet er ferdig (i det minste nesten ferdig) før vi begynner å spekulere sånn.

Lenke til kommentar
Hadde det ikke kommet på PS3 så hadde dette vært en gyldiggrunn til å kjøpe xbox 360 også :yes:

Ja, tenkte det samme. Dette ville nesten vore god nok grunn til å kjøpe xbox360

det er vel kanskje lurt å vente til spelet er ferdig (i det minste nesten ferdig) før vi begynner å spekulere sånn.

Les omtalen av spillet... Enkelte spill er det alerede lett å bestemme seg for å kjøpe. først så jeg at det sto KUN på xbox 360's liste over kommende spill, så kom den på ps3 sin også også forsvant den og nå er det "confirmed" *lettet*

Et kævlig stort minus med spill på de såkalte "next-generation" spillkonsoller er at prisen blir mye høyere :no::thumbdown:

Lenke til kommentar
Les omtalen av spillet... Enkelte spill er det alerede lett å bestemme seg for å kjøpe.

for det første så er det ikkje ein omtale, men ein "sniktitt". for det andre, så er det såpass lenge til spelet kjem ut at mykje kan forandre seg (både positivt og negativt).

vist du har lest denne tråden, så ser du at eg alt har komt med ein positiv kommentar til dette spelet. men eg syns det er for tidleg å begynne sei at kun fordi den lille delen av spelet gamer.no fekk presentert imponerte, så er dette aleine vert å velge den eine konsollen foran den andre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...