Gå til innhold

Spill PC, AMD, Geforce. Budsjett=15000

Gjest Slettet+5432143541

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg vel litt dum men akkurat hva er "AMR" ?

AMR, er ATi sitt svar på SLI fra NVIDA... det gjør slik at du kan ha 2 kort samtidig...

Det som er bedre med ATI sitt "AMR" er at du kan ha forskjellige kort samtidig... Also du kan bruke et av dagens PCI-e Kort + et nyere kort... de trenger ikke vere like.

Derfor, AMR er bedre :thumbup:

Kan man? Så hvis jeg kjøper f. eks et x850xt kort nå, kan jeg bruke et av de nye sammen med det? :w00t:

Menne - er du sikker? :ermm:

Lenke til kommentar

Tengte jeg kunne bidra med en liste fra prisguiden:

Her gjør jeg som få, jeg scorer godt under budsjettet ditt, men du vil vel kanskje ha et dyrere kabinett+PSU enn det jeg har satt opp, så feel free til å gjøre forandringer. :D men det ender alltid på litt dyrere enn å se på prisguiden, da en må samle alt til en eller to webshop og også regne med frakt. I dette tilfelle bør du gå ut ifra netshop. (som kjører tilbud denne uken på 2 av varene, så bestill i dag!) Når du bestiller, kan du selfølgelig bytte "ikke-viktige" produkter som brenner, mus, kabinett+PSU(vet ikke hva du liker), ut, hvis webshoppen du går utifre kjører høy pris på akkurat dette produktet ;)

Rimeligst webshopper for følgende produkter:

AMD Athlon 64 3000+ ''Venice'' 1268,- MPX

Point Of View Geforce PCX 6800 ULTRA PCIE 3595,- Mamoz

DFI LANPARTY UT nF4 SLI-D 1395,- Netshop

Maxtor DiamondMax 10 200 GB S-ATA NCQ 865,- Databutikken

Nec ND-3540A 449,- XD

OCZ Platinum EL DDR400 1024 MB (2x512) Rev 2 1595,- Netshop

Western Digital Raptor 73,4 GB 1469,- PS Data

X-Gear Devil PreMod 400W 409,- Amentio

Jeg vil si at denne gir særdeles mye for pengene, spessielt i denne uken.

Denne har også et høyt klokkepotensial, og siden Netshop kjører tilbud, betaler du ikke noe ekstra for det. Jeg skjønner ikke vitsen med 2 gb ram, vi har enda ikke kommet til den tid da vi har bruk for det. 0% forskjell i spill med 2 gb kontra 1 gb.

Lykke til!

Rimeligste totalsum 11045,-

Endret av Deuz
Lenke til kommentar

Sory, leste feil: "datan har ikke skjerm ikke tastatur, ikk mus"

*editer post*

Oisann... Den ble veldig billig nå, men foreslår likevel at du går for denne og heller legger i noen ekstra penger i harddisk, kabinett(psu) og slikt hvis du føler for det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...