Morten K Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Så den viften som du selv har linket til kan IKKE brukes?Hvorfor kan coolermates ikke brukes? Dette sier Microplex om CoolerMate viften: Lar seg ikke montere på kjølere hvor viften skal festes med klips mellom skruehullene, f.eks. Thermalright XP120 Lenke til kommentar
Patch Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nå er jeg vel litt dum men akkurat hva er "AMR" ? AMR, er ATi sitt svar på SLI fra NVIDA... det gjør slik at du kan ha 2 kort samtidig... Det som er bedre med ATI sitt "AMR" er at du kan ha forskjellige kort samtidig... Also du kan bruke et av dagens PCI-e Kort + et nyere kort... de trenger ikke vere like. Derfor, AMR er bedre Kan man? Så hvis jeg kjøper f. eks et x850xt kort nå, kan jeg bruke et av de nye sammen med det? Menne - er du sikker? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Menne - er du sikker? Det er sikkert ja. Lenke til kommentar
whom Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Tengte jeg kunne bidra med en liste fra prisguiden: Her gjør jeg som få, jeg scorer godt under budsjettet ditt, men du vil vel kanskje ha et dyrere kabinett+PSU enn det jeg har satt opp, så feel free til å gjøre forandringer. men det ender alltid på litt dyrere enn å se på prisguiden, da en må samle alt til en eller to webshop og også regne med frakt. I dette tilfelle bør du gå ut ifra netshop. (som kjører tilbud denne uken på 2 av varene, så bestill i dag!) Når du bestiller, kan du selfølgelig bytte "ikke-viktige" produkter som brenner, mus, kabinett+PSU(vet ikke hva du liker), ut, hvis webshoppen du går utifre kjører høy pris på akkurat dette produktet Rimeligst webshopper for følgende produkter: AMD Athlon 64 3000+ ''Venice'' 1268,- MPX Point Of View Geforce PCX 6800 ULTRA PCIE 3595,- Mamoz DFI LANPARTY UT nF4 SLI-D 1395,- Netshop Maxtor DiamondMax 10 200 GB S-ATA NCQ 865,- Databutikken Nec ND-3540A 449,- XD OCZ Platinum EL DDR400 1024 MB (2x512) Rev 2 1595,- Netshop Western Digital Raptor 73,4 GB 1469,- PS Data X-Gear Devil PreMod 400W 409,- Amentio Jeg vil si at denne gir særdeles mye for pengene, spessielt i denne uken. Denne har også et høyt klokkepotensial, og siden Netshop kjører tilbud, betaler du ikke noe ekstra for det. Jeg skjønner ikke vitsen med 2 gb ram, vi har enda ikke kommet til den tid da vi har bruk for det. 0% forskjell i spill med 2 gb kontra 1 gb. Lykke til! Rimeligste totalsum 11045,- Endret 22. mai 2005 av Deuz Lenke til kommentar
whom Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Sory, leste feil: "datan har ikke skjerm ikke tastatur, ikk mus" *editer post* Oisann... Den ble veldig billig nå, men foreslår likevel at du går for denne og heller legger i noen ekstra penger i harddisk, kabinett(psu) og slikt hvis du føler for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå