Giftmedbarn Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er kvaliteten på mobilsvar hos netcom veldig dårlig? Det er jo knapt nok mulig å forstå meldingen min. Og er dekningen hos netcom fortsatt veldig dårlig? Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bruker netcom selv, synes ikke kvaliteten er dårlig på mobilsvar i det hele. Men det va jo fredag i går, så mulig innringeren va rusa? Når det gjelder dekning er den tilsvarende telenor, men i oslo synes jeg det er dårlig dekning i noen områder (kommer vist av at det er for mange sendere) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Synes Telenor sin er bedre. Den oppgir hvilket nummer som ringer osv... Du får også opp nummeret i tekstmeldingen fra mobilsvar.. Dette får du ikke hos NC. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Dekningen på de to oppratørene, avhenger av hvor du bor. Noen plasser er Netcom bedre og noen plasser er Telenor bedre. Tror Telenor har totalt større deknings område. Bruker Telenor selv og er godt fornøyd Byttet netopp fra Netcom da jeg fikk et veldig godt tilbud fra Telenor Endret 21. mai 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Pologutt; Jo en får opp hvam som har lagt igjen beskjed hos NetCom. Dette kom i år. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Pologutt; Jo en får opp hvam som har lagt igjen beskjed hos NetCom. Dette kom i år. Hvordan gjør man det? Jeg får ikke beskjed om det. Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ta en tlf. til NC, har ikke gjort noes spes. for å få det fram. Har du gammelt simkort? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nei, under 1,5 år. Sender de en mail! Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Men er det ingen som erfarer at lydkvaliteten er forferdelig dårlig. Når folk legger igjen svar så hører jeg knap hva de sier, samtidig som de bemerker at de knapt hører hva jeg sier på beskjeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå