x871kx6167ss7 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Et stort problem idag er jo det at det er få imaner som snakker norsk eller kan norsk. Derfor vet de lite om norsk kultur og skikk. Så når da muslimer kommer å spør etter hjelp så vil de ikke får riktig hjelp fordi imanene ser alt fra et islamsk ståsted og ikke vet noe om norge... Det sa ihvertfal KRLlæreren min Lenke til kommentar
fal Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 nei men spørsmålet blir da, hvordan er du så sikker på at den artikkelen du henviste til, er da riktig? Hvilken artikkel henviste jeg til? Videre vil jeg spørre hageby1 hvorfor han stoler mer på det gjennomsyrede politisk korrekte hølet SSB, som direkte avhengig av statlig støtte ikke har noe annet valg enn å støtte det sittende innvandringsvennlige regimet, enn HonestThinking? Leser du artikkelen finner du at HonestThinkings tall er tatt direkte fra SSBs egne rapporter (man måtte bare gjøre de faktiske utregninger selv da SSB ikke bidro med dette pga. deres forsettlige fordekning av sannheten)! beklager, så på feil innlegg. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 greit at de prater på sitt språk når de holder på med sine greier og opererer som imamer, men ellers synes jeg de som kommer til Norge bør lære seg å snakke norsk...da snakker jeg ikke om midlertidige flyktninger, men om de som kommer inn i landet grunnet familie f.eks...jepps! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå