Gå til innhold

Komplett.no sender ut reklame til kunder?

Anbefalte innlegg

Forrige post på emnet ble stengt, så da får jeg starte en egen tråd.

Jeg fikk også reklame fra Komplett i posten. Det som er rart er at reklamen er adressert til meg, men adressen jeg har registrert hos Komplett er en annen enn adressen som jeg fikk tilsendt reklamen til (har ikke handlet hos de siden jeg flyttet tidligere i år).

Dere andre som har fått reklame, dere abonnerer ikke tilfeldigvis på PC World? Evt. et annet datablad.

Btw., de må gjerne sende reklame for min del, selv om jeg prinsipielt ikke er glad i adressert reklame.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom adressene er hentet fra et annet sted så skal utsendelsen være merket med kilde. Det er ikke den jeg fikk. Men jeg har i all fall handlet av dem på min nåværende adresse.

Det kan jo tenkes at at de har prøvet å sende noe til deg tidligere, og fått den i retur med ny adresse påført eller noe sånt...?

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Fikk reklameblad i siste pakken jeg fikk fra komplett.

Men noe annet jeg har fått er et blad som jeg vist nok hadde meldt meg inn men dette gjelder ikke Komplett dette er en annen webshop jeg har kjøpt fra som jeg fikk 3 gratisblader også sist nå i postkassen fikk jeg mitt fjerde blad med betalingsgiro uten at jeg hadde meldt meg inn :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...