ohn Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Forrige post på emnet ble stengt, så da får jeg starte en egen tråd. Jeg fikk også reklame fra Komplett i posten. Det som er rart er at reklamen er adressert til meg, men adressen jeg har registrert hos Komplett er en annen enn adressen som jeg fikk tilsendt reklamen til (har ikke handlet hos de siden jeg flyttet tidligere i år). Dere andre som har fått reklame, dere abonnerer ikke tilfeldigvis på PC World? Evt. et annet datablad. Btw., de må gjerne sende reklame for min del, selv om jeg prinsipielt ikke er glad i adressert reklame. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg fikk også reklame fra komplett, men jeg abonnerer ikke på pcworld eller andre datablader. Synes det er greit igrunn, så lenge jeg ikke får "tilbudsbrev" fra alle nettbutikkene jeg handler hos hver mnd. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Dersom adressene er hentet fra et annet sted så skal utsendelsen være merket med kilde. Det er ikke den jeg fikk. Men jeg har i all fall handlet av dem på min nåværende adresse. Det kan jo tenkes at at de har prøvet å sende noe til deg tidligere, og fått den i retur med ny adresse påført eller noe sånt...? Geir Endret 21. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har aldri handlet hos komplett siden jeg flyttet. Fikk reklame uansett jeg, fin bok men ellers lite nyttig for meg. Har ingen abbonomang på noe som helst datablad. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg fikk 2 stk, en med navn/adresse og en uten... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har også fått den ja, samme fikk broren min, som ikke bryr seg med pc eller noe sånn, og aldri har abonert på datablad eller handlet på komplett.no Greit nok å få, men jeg trenger det ikke Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Fikk det jeg også :-) Likte at jeg fikk det. Kjekt å lese før man legger seg, og jeg får ikke annet post enn renteendringer ifra banken så Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 en kompis av meg fikk også to stykk, begge adresert til han. virker som de kanskje har brukt sine egne lister samt at de har kjøpt inn en liste. er jo vanlig det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg vil også ha reklame fra komplett Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg fikk også denne katalogen, men jeg synes den er grei siden jeg bygger en del datamaskiner for familie og venner. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Fikk den også - og har ingenting i mot det. Men sjekker oftest prisene på web uansett - de i katalogen er oftest utdatert før katalogen er trykt Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Fikk også reklame bladet fra komplett. Gjør ikke meg noe, synes bare det er fint å ha noe å bla i når man sitter på dass.. edit: leif (/me so perfeksjonistisk) Endret 24. mai 2005 av Black&White Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Fikk en fin katalog fra dem! Er det det vi snakker om her? Uansett, det er alt fra RAM brikker til barbermaskiner i den! Lenke til kommentar
Akky Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Fikk katalogen Den var kjempebra. Takk til komplett Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Katalogen var så fin at nå må vel de innhente kostnadene med å øke prisene.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hmm, jeg vil også få en katalog.. Jeg fikk bare uadressert blad.. (Oslo) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hmm, jeg vil også få en katalog.. Jeg fikk bare uadressert blad.. (Oslo) Er nok den du fikk. Det er en liten katalog, altså er blad. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hmm, jeg vil også få en katalog.. Jeg fikk bare uadressert blad.. (Oslo) Er nok den du fikk. Det er en liten katalog, altså er blad. Ah, jammen da er det greit Ble redd de hadde glemt meg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg har fått dette fra psdata og komplett før men så er jeg en relativt stor bedrift-kunde og har fått det til bedriften fikk det for første gang hjemme... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Fikk reklameblad i siste pakken jeg fikk fra komplett. Men noe annet jeg har fått er et blad som jeg vist nok hadde meldt meg inn men dette gjelder ikke Komplett dette er en annen webshop jeg har kjøpt fra som jeg fikk 3 gratisblader også sist nå i postkassen fikk jeg mitt fjerde blad med betalingsgiro uten at jeg hadde meldt meg inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå