jajajajajajajajajajajaja Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har Radeon 800 skjermkort. Hvordan får jeg TV`en min til å fungere som skjerm? Har vanlig videoutgang på pc`en. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Da bruker du en s-video kabel, som denne S-videokabelen f.eks. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 S-video? koble s-video-kabelen (hvis du har en) til tven dersom du har kontakt, hvis ikke får du adaptere hos f.eks. clas ohlson til ca en hundrings Lenke til kommentar
jajajajajajajajajajajaja Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 har VANLIG videoutgang! sånn gul vettu Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 du har vel en overgang fra s-video til den gule (composit) tipper jeg. Kjøp en scart adapter som har S-video inngang og bruk det. Compositen vil gi ett så dårlig bilde at teksten vil være så å si uleselig. testet det på min, og startknappen i windows xp var nesten uleselig (på en 28"). S-video er bedre, men ikke helt topp det heller. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 har VANLIG videoutgang! sånn gul vettu Regner med det er s-video som er "vanlig" (ligner på ps/2-kontakter). Selv har jeg s-video på denne maskinen og rca videokontakt på den andre litt eldre som står her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå