Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jeg har et ATI Radeon 9800SE kort som jeg vil kjøpe ny kjøler på. Jeg har standar kjøler på den nå og føler at det blir litt for varmt. Uansett føler jeg at det er tid for å skifte kjøler på kortet. Nå er det sånn at jeg har funnet en kjøler på microplex.no som jeg synes er "fet/kul/rå" (velg selv) og lurer på om den gir bedre kjøling enn vanlig standar- vifte. Det eneste problemet er at det står at den passer NVIDIA GeForce 4 skjermkort (noe jeg ikke har). Går det ikke an og få kjøleren til å passe på mitt 9800SE kort? 1: Thermaltake GPU-kjøler "coolmod" Hvis ikke vifta over passer til mitt skjermkort har jeg et andre allternativ: 2: Zalman VF700-kjøler Denne skjermkortkjøleren skal passe til mitt skjermkort. Vil jeg merke forskjell når jeg går fra standar kjøler og til "alternativ 2" EDIT: Jeg prøvde å legge inn linker til produktene men de bare førte til hovedsiden av microplex.no. Dere finner begge kjøleren under skjermkortkjølere på microplex.no Endret 21. mai 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 De 2 linkene dine linker til hovedsiden til microplex. Får direkte link til produktet hos microplex, må du kopiere adressen som står under produktet når du er inne på det valgte produktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 De 2 linkene dine linker til hovedsiden til microplex.Får direkte link til produktet hos microplex, må du kopiere adressen som står under produktet når du er inne på det valgte produktet. Jeg gjorde det men den går automatisk inn på hovedsiden!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 1: Zalman VF700-kjøler 2: Thermaltake GPU kjøler "coolmod" Begge to ligger under skjermkortkjølere på microplex.no Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kjøp Zalman, du Tt-kjøleren er et par år gammel, og Zalman er laget for de raskere kortene som finnes på markedet nå, og folk sier at den yter bra! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 1: Zalman VF700-kjøler 2: Thermaltake GPU kjøler "coolmod" Begge to ligger under skjermkortkjølere på microplex.no Det er bare Zalman-kjøleren som passer til ditt kort. Thermaltake sin nye kjøler for NVIDIA GeForce4 skjermkort. Ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå