gc_beast Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er dette kabinettet noe og sattse på? LINK: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND Hvis det er noen som har bilder av det med deler inni så hadde det vært fint! -Simon Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er nok noe å satse på ja. Lian Li blir av mange sett på som kremen av kabinetter. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, det ser ut som et godt kjøp på papiret, men jeg vet ikke om det er det... Hvordan kjøler de 2 120mm viftene? Støyer de mye? -Simon Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, det ser ut som et godt kjøp på papiret, men jeg vet ikke om det er det...Hvordan kjøler de 2 120mm viftene? Støyer de mye? -Simon Står at det er 16dB, og det hører du såvidt hvis det er 100% stille rundt deg. En harddisk vil definitivt enkelt overdøve noe slikt. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Ser ut som jeg blir og kjøpe det kabinettet ja -Simon Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Uten tvil noe å satse på! Lian Li leverer kvalitetskabinetter med bra kjøling, plass og smarte løsninger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå