Mala Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Heisann! Eg skal snart kjøpe meg en ny PC,stikkordet her er spilling og overklokking.Så eg er ute ette komponenter som yter bra i spill og kan presses forbi det lille ekstra. Men ville gjerne forhøre meg litt med dere her inne før eg går til innkjøp av noe som helst. Her er ihvertfall de delene eg (mest sannsynlig) eg har bestemt meg for å kjøpe. Radeon X850 XT 256MB (eller tilsvarende nvidia kort) AMD Athlon 64 3800+ ''Venice'' ( evt tips vifter til cpu ville blit satt stor pris på) Eg er på utkikk etter ett godt HK(939) og en god RAM som vil passe mine behov. Takker så meget for alle svar i denne tråden Endret 21. mai 2005 av Mala Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) ja med de krava der så må du nok spare opp endel kroner til før du har råd. går jo ca 7000,- bare i cpu og skjermkort. edit: du kan jo ta en titt på dette oppsettet, kan hende det må modifiseres litt med tanke på overklokking og slik, men her har du no hvertfall en slags minimumspris du må regne med og bruke skal du ha de delene dine. du kan også se på dette budsjettsoppsettet og vurdere om du virkelig synes den ekstra ytelsen er verdt dobbel pris. Endret 21. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva har du fra før? Skjerm? Tastatur? Mus? Har du noe annet enn den disken diN? Prøv å editere posten din med mindre tekst og lettere oppsett, gidder ikke lese alt slik det er nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Copy fra profil: MSI K7N2 Delta-L AMD XP2400(kan klokkes opp 300 mhz) TwinMos PC3200 512*2 --> Dual Sapphire Radeon 9700Pro Western Digital Caviar 200GB 8MB Logitech Deluxe Logitech Mx1000 laser Func matte Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Hva har du fra før? Skjerm? Tastatur? Mus? Har du noe annet enn den disken diN? Prøv å editere posten din med mindre tekst og lettere oppsett, gidder ikke lese alt slik det er nå Da er den i hvertfall kortet ned.Syns du trygt kan begi deg ut på å lese gjennom no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå