xD^^ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har tenkt på ny CPU kjøler, jeg har AMD 64 +3200.... Mine krav er vel bare: -God kjøling -Lav Støy Hvilken anbefaler dere? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 pris? har du råd kjøp termeltake XP120 + en stille papst vifte og kanskje en enkel viftestyring visst du vil ha, det er vel den beste luftkjøinga man får. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Takker! Hva koster det? Jeg kan vel ut med 400...eller er det lite? :S Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ja nei da holder nok ikke, bare kjøleribba koster 500,- så men du får mange gode kjølere til den prisen og da, ta en titt på http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7000BCU]denne[/url] f.eks. eller visst du vil bruke enda mindre, denne zalman er nok beste valget av de to vil jeg tro. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Phax (og kanskje et par andre) klarte å lure meg til å kjøpe Thermaltake xp 120, og jeg må si at det er noe av det jeg er mest fornøyd med i hele maskinen min. Den er fantastisk. Har svakeste papst vifte på den og min AMD Winchester 3200 ligger gjevnt på 29grader på idle. Det koster, men hvis du har råd og plass, så er den helt super. Viftestyring trenger du ikke, da Cool & Quiet i AMD prosessoren tar seg av den jobben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Thermaltake Venus 12!!! -Ekstrem ytelse Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Phax (og kanskje et par andre) klarte å lure meg til å kjøpe Thermaltake xp 120, og jeg må si at det er noe av det jeg er mest fornøyd med i hele maskinen min. Den er fantastisk. Har svakeste papst vifte på den og min AMD Winchester 3200 ligger gjevnt på 29grader på idle. Det koster, men hvis du har råd og plass, så er den helt super. Viftestyring trenger du ikke, da Cool & Quiet i AMD prosessoren tar seg av den jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå