elgpiss Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har all musikken min på den eksterne harddisken, derfor står den på hele tiden. Når den har stått på en time eller to så begynner tastaturet og henge seg. Hvis jeg trykker på en bokstav kommer den opp 5-6 ganger og noen bokstaver vil ikke fungere osv. Noen som har hatt samme problemet eller vet hvordan jeg kan fikse det? Jeg har en maxtor one touch 160 gb ekstern harddisk, og logitech trådløst tastatur og mus. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 og det skjer ikke når harddisken ikke er koblet i? høres rart ut.. men hva mener du med "stått på i en time eller to".. har den da spilt musikk fra disken i 2 timer, eller har den bare vært koblet til maskinen i 2 timer? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) det er sikkert bare den trådløse base stasjonen som er for nært andre elektriske komponenter(monitor, høyttaler og andre ting) Endret 21. mai 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
elgpiss Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 jo, den er koblet til. Nårjeg har spilt av musikk en stund så begynner tastaturet å klikke. Nårjeg kobler fra harddisken så fungerer tastaturet igjen. Bør jeg sette harddisken lenger unna senderen til mus/tastatur? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 jo, den er koblet til. Nårjeg har spilt av musikk en stund så begynner tastaturet å klikke. Nårjeg kobler fra harddisken så fungerer tastaturet igjen. Bør jeg sette harddisken lenger unna senderen til mus/tastatur? Skader ikke å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå