oltis Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hei dere. Fikk denne beskjeden på MSNen min for litt siden. Har fjernet senders navn, da jeg vet det ikke er sender som har sendt denne. Noen som vet om dette er det omtalte MSN viruset? TOri Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, dette ser ut som messenger-virus. Hvis avsender ikke har sendt denne, og den kommer automatisk, så er avsenders datamaskin smittet av virus. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har det på min pc jeg jeg får det ikke vekk!!! Hjelp meg! Norton greier ikke slette det bare sette det i karantene. Gjør det fortsatt skade i karantene? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Trend micro Prøv og søk med denne. Har du oppdatert Norton? Har du 2005 versjonen? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Trend micro Prøv og søk med denne. Har du oppdatert Norton? Har du 2005 versjonen? Har du vurdert å skifte antivirus-program? Fraråder deg å skaffe deg 2005 versjonen, altfor ressurskrevende og rett og slett for dårlig. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Trend micro Prøv og søk med denne. Har du oppdatert Norton? Har du 2005 versjonen? Har du vurdert å skifte antivirus-program? Fraråder deg å skaffe deg 2005 versjonen, altfor ressurskrevende og rett og slett for dårlig. hvor har du dette fra? Er vel en grunn til at Norton sine produkter har blitt kåret i mange typer anti-virus tester? edit: 2005 tar msn "viruset" Endret 27. mai 2005 av RiFkinD_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå