mortengutt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Noen som vet om det mmstilbudrt fra Djuice har kommet for å bli, eller om dette bare er en sommerkampanje eller no? MMS og SMS ubegrenset til 299 i mnd'en høres for godt til å være sant ut! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Virker som det har kommet for å bli. På nettsidene til djuice står det at fri MMS blir inkludert i abonnementet. Endret 21. mai 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Noen som vet om det mmstilbudrt fra Djuice har kommet for å bli, eller om dette bare er en sommerkampanje eller no? MMS og SMS ubegrenset til 299 i mnd'en høres for godt til å være sant ut! Er kommet for å bli. Fungerer på lik linje som fri SMS. Endret 21. mai 2005 av kjellml Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Men noen som vet om at når de sier at du får sendt både mms og sms for 299, inkluderer dette da å sende videoklipp (for de snedes jo som mms). Vet at netcom har med sin MMS Mania, så kommer videomms utenom. noen som vet 100% sikkert? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Altså jeg har djuice, og når jeg fikk meg det så var ikke mms også ubegrenset.. har det blitt sånn nå da altså? også for gamle abbonenter? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Altså jeg har djuice, og når jeg fikk meg det så var ikke mms også ubegrenset.. har det blitt sånn nå da altså? også for gamle abbonenter? Jepp Lenke til kommentar
mokka Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 de har også gratis abonnementspris til 1. september også, så da betaler du bare for å ringe. og wap da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå