SuperEmil Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, jeg har en bluetooth-adapter som jeg bruker sammen med min K700i. Jeg lurte på om det er noen mulighet for at jeg slipper å få spørsmål fra telefonen; "Utveksle nå?" hver gang jeg overfører noe? Adapteret er Jensen SCANDINAVIA Bluetooth USB Adapter Blue:Link 101 Enten om det er en innstilling på telefonen som kan dette, eller om det er noe med PC'en jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, jeg har en bluetooth-adapter som jeg bruker sammen med min K700i.Jeg lurte på om det er noen mulighet for at jeg slipper å få spørsmål fra telefonen; "Utveksle nå?" hver gang jeg overfører noe? Adapteret er Jensen SCANDINAVIA Bluetooth USB Adapter Blue:Link 101 Enten om det er en innstilling på telefonen som kan dette, eller om det er noe med PC'en jeg kan gjøre? Står det på telefonen eller på PC'en? Hvilken telefon har du? Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Står det på telefonen eller på PC'en? Hvilken telefon har du? Jeg har K700i. Jeg skjønte ikke det andre spørsmålet ditt? Hva er det som står hvor? Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Skjønte spørsmålet nå, det står på telefonen Det står : "innkommende element [filstørrelse] Fortsette?" Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du må parre tingene. Høyreklikke på telefonen under MY bluetooth places, og velge Pair devices. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Ok, gjorde det nå, men jeg må fortsatt bekrefte at jeg vil utveksle data med dataen.. Snodig Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg vælger at se sådan her på problemet: Når du selv skal acceptere at modtage noget er du langt bedre beskyttet mod vira og andet skidt nogle vil prøve at inficere din telefon med. Dette er en af grundene til at antallet af skadelige programmer på mobiltelefoner er så lavt som det er... Men kan selvfølgelig godt se det irriterende i at skulle bekræfte 20 elementer Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ok, gjorde det nå, men jeg må fortsatt bekrefte at jeg vil utveksle data med dataen..Snodig Noen flere forslag? Sikker på at du har gjort det riktig? Du har skrevet inn PIN-kode på begge enhetene? Du skal skrive in nen kode på pcen, fo rå bekrefte den med mobilen etterpå for å parre enhetene. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er bare å legge til PC'en som en autorisert enhet. Etter det kan du sende ting fra pc'en til mobilen uten å måtte godkjenne overføringen. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Ok! skal prøve alt dette! Takk for mange svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå