TheOats Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Noen som har noen gode triks for å skaffe penger fort? Er det egentlig mulig å vinne i lotteriene? Er det noen måte å gjøre styringen bedre på?? Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 * Fang skip og selg dem. * Spar opp penger til et solar power plant og bygg det - sikker inntekt! * Fang skip og selg dem. Om det er mulig å vinne i lotteriene strides vel de lærde om. Har ikke sett noen bekreftede vinnere noe sted, selv ikke på de offisielle forumene. Men jeg har ikke full oversikt Uansett, hvis du vinner så er vel spillet nesten ødelagt - du får så mye penger at du aldri klarer å bruke dem opp. Styring kan gjøres bedre ved å kjøpe rudder upgrades for skipet ditt, hvis det er det du mener. Ellers er de offisielle forumene (www.egosoft.com) et hav av nyttig informasjon Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 * Fang skip og selg dem.* Spar opp penger til et solar power plant og bygg det - sikker inntekt! * Fang skip og selg dem. Om det er mulig å vinne i lotteriene strides vel de lærde om. Har ikke sett noen bekreftede vinnere noe sted, selv ikke på de offisielle forumene. Men jeg har ikke full oversikt Uansett, hvis du vinner så er vel spillet nesten ødelagt - du får så mye penger at du aldri klarer å bruke dem opp. Styring kan gjøres bedre ved å kjøpe rudder upgrades for skipet ditt, hvis det er det du mener. Ellers er de offisielle forumene (www.egosoft.com) et hav av nyttig informasjon Har jo oppgradert "syringen" en del, men jeg klarer meg ikke så bra i kamp. Far fanget 2 piratskip, fikk litt penger, men så forsvinner de veldig fort til andre oppgraderinger. Etter å ha oppgradert spillet kan man kjøpe en ny tradingekstensjon (eller noe sånt), er den noe å satse på? Er addon`en (the return) bra, mye nytt? Ellers takk for hjelpen! Får bare stå på. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Styring kan gjøres bedre ved å kjøpe rudder upgrades for skipet ditt, hvis det er det du mener. Jeg mente egentlig at syringen i spillet er litt dårlig, vist jeg må reagere fort for eks: svinge unna ett annet skip så svinnger ikke skippe bare litt, men det bare fortsetter å gå rundt og rundt. men vist jeg bare skal svinge litt så svinger ikke skipet nokk, føler at det ikke er noe mellomting. Derfor bruker jeg nesten altid autopiloten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Det er fysikk det. Det finnes ingen friksjon i verdensrommet, eller noen tyngdekraft som holder deg mot ei spesiell retning. Svinger man uten å svinge tilbake vil skipet fortsette å rotere i det uendelige, i alle 3 dimensjoner. Endret 22. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Et triks er å IKKE oppgraderer roret til maks, da opplever du slike ting som du nevner der. La det være et par igjen fra maks, så har du mer kontroll over skipet. De nye handelsutvidelsene er greier, spesielt sector og universal trader (en erfaren sector trader) - er programvare du kan installere i et datastyrt skip, så handler det for deg. Tar litt tid å få den i fart, er litt dyrt å sette i gang med, og det kan være litt vanskelig å finne et lukrativ marked, men hvis du treffer godt, så har du plutselig mye penger på vei inn 'The Return' er faktisk kansellert, de valgte isteden å fokusere på X3 som kommer senere i år. Litt dumt, men det fører vel antageligvis til at 3'ern blir enda bedre.. Får vi håpe da. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Det er fysikk det. Det finnes ingen friksjon i verdensrommet, eller noen tyngdekraft som holder deg mot ei spesiell retning. Svinger man uten å svinge tilbake vil skipet fortsette å rotere i det uendelige, i alle 3 dimensjoner. Skjønner jo det, men vist du ser på spill som free lancer (sikkert stavet feil) er styringen veldig bra. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 'The Return' er faktisk kansellert, de valgte isteden å fokusere på X3 som kommer senere i år. Litt dumt, men det fører vel antageligvis til at 3'ern blir enda bedre.. Får vi håpe da. Hmm... Viste jeg ikke, men det var jo en gledelig nyhet Kommer kansje bare til pc? hadde jo vært kult om det kom til xbox, eller xbox 360, og det hadde vært mmo"space simulator" med plass til 10000vis av spillere samtidig. hmm.. tar kansje litt av her nå :!: Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Vel, Freelancer styringen syntes jeg søg slapp... Alt for arkade for min del; diablo i verdensrommet. Freelancer kunne blitt så utrolig, utrolig bra hvis Roberts brødrene hadde klart å lage det spillet de _egentlig_ satt ut for å lage. Synes egentlig at det endte opp som Diablo i verdensrommet Og X3 kommer både til PC og til "Next Generation Console" - vet ikke helt hvilke det kommer til, antageligvis Xbox 360. Og de går forsåvidt svangre med planer om en online versjon av X, men det ligger litt frem i tid - så vidt jeg har har de designdokument etc for det, men det krever litt andre (flere) folk enn det Egosoft har pr i dag, og de vil ikke lage noe som ikke de vil være fornøyd med. Forsåvidt en god tanke! Ellers så vet du (dere) kanskje også at David Braben driver og lusker i bakgrunnen med Elite IV. Vet ikke hvordan det går med det; en stund siden jeg har hørt noe om det, men sist jeg hørte noe var det under utvikling. Kan i alle fall bli spennende å se hva som kan komme ut av det. Edit: Litt fakta om X3 (Snippet fra Egosofts nyhetssider) * X³: REUNION engine utilises the very latest DirectX 9 graphical technology; 2.0 pixel shader technology is used to create realistic reflections across a variety of surface types, while bump maps and specular maps add detail to the geometry of objects. * A freshly developed economy system allows for more imaginative ways to conquer your foes via commerce. Functions using established business models of ‘Elasticity of demand’, ‘Economies of scale’ and ‘Return on investment’. Factories are constructed by non player characters, which can freely trade; wars in sectors affect the universal economy, while opportunities bring challenges to both novice and experienced players. * Over 200 newly designed models have been created for X³, penned by professional artists. Star ship detail has been massively increased; implementation through the new Reality engine gives an increase in detail of up to 10 times. A new graphical user interface prevents less screen obstruction and faster access to all game options. * Completely redesigned X universe, with new high detailed environments including asteroid fields, dense gaseous nebulae, and much more. Players can fly much closer to planetary bodies; where space stations can hang in low planetary orbits. A multitude of new technologies and weapons systems, make the player even more devastating in combat; multi threat tracking system allows for numerous objects to be pin pointed simultaneously. * Controllable via joystick, keyboard and mouse cursor; all are fully re-mappable giving the player infinite choice over control layout, which can be stored as custom profiles. * Available on PC Q3 2005 * PC and an undisclosed next generation console Endret 22. mai 2005 av cetram Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg styrte også mye med autopilot i starten, til jeg måtte kjøre endel selv, det er egentlig en vanesak, og dersom du styrer med autopilot av og på i krigingen vil du nok begynne å få teken på tingene. Freelancer er nok kanskje raskere å sette seg inn i, men det kan ikke måle seg i spilloplevelse og strategi. Vil anbefale deg å oppgradere, det er mye kuult, som f.eks. trading extension MK III o.l. du går glipp av mye moro uten oppgraderingene. Lykke til. Kjør litt silikon-ruter, og du kan snart få din første powerplant. Sett den opp i Lucky Planets eller noe slikt, der er det masse fabrikker og ingen solar plants mener jeg å huske. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Jævlig teit av meg at jeg ikke har fått med meg noe av det her (x3 planene). Glede seg håper det kommer til xbox 360 har ikke råd til å oppgradere pc`n. Har skaffet en argon buster (novaen var for dyr), har ganske mye utstyr, så nå går det bedre i kamp og framsrit. Det er en av de andre rasene som har et skip som kan gå 1003 (helt oppgradert), hadde vært kult å hatt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå