Drunken_Master Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Denna updaten har jeg venta på lenge Den ser veeeldig bra ut. Montere den snart eller? Gleder meg sånn Kan ikke tenke meg åssen du har det engang Driver faktisk av med en RBX Clone i Alu nå jeg Lykke til da! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 tusen takk for positive tilbakemeldinger PioUs-JiN: lite vits å polere toppen.. i det hele tatt heller bunnen som for den behandlingen. goggen90: takker, men er tilbake på XP nå. Drunken_Master: skal få gjort det så snart som mulig. men kan ta tid før den er inni systemet. Tøft med RBX clone i alu! til alle, vet ikke nå neste update kommer .. begynner med sommerjobb nå snart, så for se hva jeg får tid til Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Få håpe du får jobbet litt forde da, men håper RBX klone blir bra. Men hva er det du skal jobbe med da? Endret 22. juni 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 sommerjobb som vaktmester en ganske grei dassejobb med greie penger Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Hehe kult da Tjener du bra eller? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 tja. ikke sikker.. godt nok iallfall. blir ny pc i sommer ja Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Trenger vell ikke tilfeldigvis litt hjelp ? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 hehe, nope Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Søren også, hadde så store forhåpninger å greier Får vell bare selge noe jordbær i år også da Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 pga jobb så har det godt meget sakte på pc fronten for tiden, kommer med update så fort jeg har tid til å gjøre mer sorry folkz Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Bilen tar all tiden din? Har du helt glemt av denne loggen? Lenke til kommentar
saivert Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Tror det hadde vært bedre om man kunne hatt forum software som var spesielt beregnet for workslogs. Med disse "features": - Tidslinje som kan oppdateres av trådstarter. - Egen bildeseksjon så man slipper bilder overalt i trådene. - Mulighet for å la forumet hoste thumbnails, mens fullsize kan ligge på annen server. - La personen kunne skrive artikler og ha kommentarer til de, istedet for å ha det slik som det er nå. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Ganske enig der saivert! Sånn som på bit-tech sitt forum du tenker på? så gjennom updaten, og ser nydelig ut, hittill Håper du kommer i gang igjen;p *bump* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå